34𝗦𝘄𝗶𝗺, 𝗽𝘂𝘀𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗲𝗱𝗴𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝘁𝗰𝗵 𝗶𝘁 𝗱𝗿𝗶𝗽

2.2K 212 41
                                    

Hastaneye kaldırılan ikili ne kadar iyi olduklarını ve bir an önce eve gitmek istediklerini söyleselerde Taehyung ve Jungkook ikilisi -daha çok Taehyung- tüm kontroller yapılmadan ikiliyi eve göndermek istemiyordu. Onca test yapılmış sonuçların gelmesi bekleniyordu. Kapıdan giren endişeli Bayan Choi ile Soobin "gerçekten mi?" bakışlarını Taehyung'a yolluyor annesinin boşuna endişelendiğini düşünüyordu.

-Oğlum, Soobin'im iyi misin yavrum? Bir yerinde bir şey yok değil mi? Doktor ne dedi? O alçak adam sana bir şey yapmadı değil mi? Yeonjun evladım sen iyi misin? Başın niye sarılı? Çok ağrıyor mu çocuğum?

-Anne sakin ol lütfen, ikimiz de iyiyiz. Yeonjun beni kurtarmak için geldi ama babam kafasına bir darbe geçirmiş ve bayılarak benim yanımda yatıyordu. Doktorlar test yaptılar ve korkulacak bir şey olmadığını söylediler yine de Bay Taehyung bizi burada tutuyor. Eve gitmek istiyorum ben.

-Ben de iyiyim Bayan Choi, Soobin'in dediği gibi oldu her şey ve biz iyiyiz. Doktor gidebileceğimizi söyledi ama babam izin vermiyor. O yüzden uzunca bir süredir burada bekliyoruz ki siz de endişelenip buraya kadar gelmişsiniz.

-Çok endişelendim ama iyiyseniz sorun yok. Baban artık çıkmanıza izin verecektir değil mi? Eve gidelim ve size birer çorba yapayım ki kendinize gelin.

-Çok iyi olur, çok açım anne.

İkili Taehyung'un izin vermesi ile ayaklanarak birbirlerinin kollarına girmiş ve hastaneden bir an önce kurtulmak için arabalarına adımlamaya başlamışlardı. Çıktıkları anda yüzlerine patlayan flaşlar ise sinirlenmelerine sebep olmuş ve Yeonjun agresif bir şekilde küçüğü ile bir an önce bu durumdan kurtulmak için arabasına doğru hızlı adımlar ile yürümeye başlamıştı ki önünü kesen kameramanlar ile daha da sinirlendiğini hissediyordu.

Olaya el atması gerektiğini anlayan Jungkook korumalarına Yeonjun'un bir an önce arabaya ulaştırılmasını emretmiş ve konuşma kısmını üstlenmeye karar vermişti. Sevgili eşi yanındaki yerini almış ve ikili ufak çaplı bir röportaj vermek zorunda kalmışlardı.

-Bay Jeon duyduğumuz kadarıyla Bay Yeonjun ve evlatlık aldığı söylenen Choi Soobin bir kaza geçirmiş efendim, neler olduğunu anlatacak mısınız?

-Dava açacağımız için bir şey söylememiz imkansız o yüzden sadece yargı sürecini takip etmenizi ve bu olayı fazla kurcalamamanızı istiyorum. Şimdilik bu kadar, teşekkürler.

Jungkook daha fazla yüzüne patlayan flaşlara dayanamayacağını anladığında eşinin de elinden çekiştirerek korumalar yardımı ile arabasına ilerlemeye çalışıyordu. En sonunda ikili arabalarına binerek hastaneden uzaklaşabilmişlerdi. Yorucu günün sonunda kendini salondaki koltuğa atan Jungkook başını arkaya atarak gözlerini kapatmıştı bir süre sonra üzerinde bir ağırlık hissettiğinde araladığı gözleri ile kucağında kendisine sırnaşmaya çalışan Taehyung'u gördüğünde sevimlice gülümsemiş ve eşini kocaman bir sarılmanın içine çekmişti.

-Tanrım bu kadar tatlı olmayı nasıl başarıyorsun Tae?

-Asıl sen hem bu kadar seksi ve sevimli olmayı aynı anda nasıl başarıyorsun tavşancık?

-Bu gece bu tavşancığı biraz hoplatmak ister misiniz Bay Kim?

-Bunu zevkle yaparım Bay Jeon.

O gece bütün hakimiyeti Taehyung'a bırakan Jungkook sabah olduğunda ağrıyan kalçası yüzünden pişmanlıkla güne başlamıştı. Diğer tarafta ise aynı ağrıyı çeken Soobin bu kez Yeonjun'un sabah seksi isteği ile yırtılacağından emin olduğu kalçasına sahip çıkmalıydı.

Sizleri çok seviyorum bebişler 💞💖💘💕💗💓
Diğer bölüm smut erken gelmesini istiyorsanız bu bölüme yorum istiyorum lütfen🥺

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin