17𝗣𝗿𝗼𝗯𝗮𝗯𝗹𝘆 𝘀𝗵𝗼𝘂𝗹𝗱'𝘃𝗲 𝗳𝘂𝗰𝗸𝗲𝗱 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝗻𝗶𝗴𝗵𝘁

3.2K 339 50
                                    

Taekook ikilisinin gelmesi ile gerilmiş ortam daha da gerilmeye başlamış ve Yeonjun sinirden ne yapacağını şaşırmış durumdaydı. Babalarının bu kavgadan nasıl haberdar olduklarını bilmiyordu ki büyük ihtimalle hizmetlilerden biri haber vermişti.

Taehyung babası, Bayan Choi ile konuşuyor. Jungkook babası ise Bay Park ile kavga ediyordu. Onların bu hâllerinden sıkılan Yeonjun en sonunda patlamış ve bağırmıştı.

-Hey bana bakın. Hepiniz birer köşede kavga edeceğinize, şöyle oturalım ve sorunu çözelim. Nasıl olsa sorun ben ve Soobin.

Onu dikkatle dinleyen dörtlü kanepelere kurulmuş ve ilk önce kimin söze başlayacağını düşünüyorlardı.
Yeonjun başıyla Bayan Choi'e işaret vermiş ve hepsi kadına odaklanmışlardı.

-Jimin, ilk önce seninle konuşmak istiyorum. Beni doğru dürüst dinlemeden bu eve geldin ve oğlumu korkuttun. Hiçbiriniz beni anlamıyorsunuz, abin bizi terkettikten sonra işlerin kolay olmadığını biliyorsun ama yeteri kadar değil. Soobin'e bakmak zorken, bir de işteyken bakmak daha zor. Ayrıca çocuğumun önceden kaçırılmaya çalışılması durumu daha da beter hâle getiriyor. Soobin benden Yeonjun Bey ile kalmak istediğini söyledi. Çünkü o babasının yerine Soobin'e oyuncaklar aldı, ona baba sevgisi verdi. Biliyorum sen ve Yoongi onun için çok uğraştınız, şikayet etmiyorum aksine minnettarım ama artık oğlum kendi ne isterse onu yapsın istiyorum. Lütfen Jimin, bunu ona çok görme.

Jimin, Bayan Choi'nin dedikleri ile durgunlaşmış ve düşünüyordu. Bunca zamandır bu kadın kendisine hiç şikayet etmemişti. Abisi onları yalnız bıraktığında da küçük olanı kendilerinden uzaklaştırmamış aksine hep birlik olmaya çalışmıştı.

Bayan Choi en azından biraz dinlenmeyi ve kendi hayatını yaşamayı hakediyordu. Jimin küçük olanın burada kalmasını ne kadar istemese de göz yumacaktı.

-Yeun (Bayan Choi'nin adı) seni anlıyorum. Bunca yıldır hem oğluna hem de kendine bakarak iyi bir iş çıkardın. Abim adına ne kadar pişman olduğumu anlatamam. O sizi bırakarak hayatında yapabileceği en aptalca şeyi yaptı. Soobin için en iyisini istiyorum ve eğer ona bu iyi gelecekse benim için bir sorun yok demektir. Ama ilk önce aralarındaki ilişkiyi öğrenmek istiyorum.

Yeonjun, Bay Park'ın dediklerini gayet açık ve net bir şekilde anlamıştı ama bebeği ile aralarındaki ilişkiyi tarif edecek bir kelime yoktu,henüz.

-Bay Park, Soobin ile aramızdaki ilişkiyi tarif etmem mümkün değil. O beni seviyor ve ben de onu seviyorum. Aramızdaki şey bu.

-Yeonjun, senden tek bir şey isteyeceğim o zaman. Soobin'in tedavi edilmesi lazım ve onu ikna etmelisin. Bu süreçte yanında olmalı ve ona doğruları açıklamalısın. Onun artık bir yetişkin gibi davranmasını istiyorum ve bunun için elimden ne gelirse yapmaya razıyım. Yoongi ve ben bir kaç doktor arkadaşımız ile konuşacağız. Seni bilgilendireceğim.

Jimin ayağa kalkarak Yeonjun'a dönmüş ve dostane bir şekilde elini sıkmıştı. Tam karşısında oturan Taekook ikilisi ile de tokalaşmış ve hizmetliye dönerek eşini çağırmalarını istemişti. Merdivenlerden inen Yoongi ve Soobin ikilisi ile herkes oraya dönmüş ve Soobin koşarak Yeonjun'a sarılmış, ondan ayrılmak istemediğini söyleyip ağlamaya başlamıştı.

Jimin küçük olana yaklaşarak sarılmış ve ona Yeonjun ile kalacağını söylemişti. Park ailesi ve Bayan Choi evden ayrılmış, geriye kalan Kim ailesi üyeleri ile ortamdaki gergin hava biraz da olsa hafiflemişti.

Sizi seviyorum bebişler💞 Oy ve yorum yapmayı unutmayın🥺 Hepiniz öpüldünüz😽

Oy sınırı:20
Yorum sınırı:30

🍼💦

𝗯𝗮𝗯𝘆𝗯𝗼𝘆/ 𝘆𝗲𝗼𝗻𝗯𝗶𝗻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin