Bedi, "Öyle işte beyler bayanlar."
Çağlar, "Vay anasını satayım."
Alper, "Yok abi illa gelin dalın diyorlar!"
Ada, "Umay! Umay!" diye bağıra bağıra bize doğru koşuyordu.
Masaya vardığında masaya çarpıp Çağlar'ın yanındaki boş sandalyeye oturdu.
Ada, "Ay Umay!"
"Ne oldu?"
Ada, "Su verin bana."
Alper masadaki suyu Ada'ya uzattı, Ada içip biraz nefesini kontrol altına aldı.
Ada, "Şimdi siz Mete'yle konuştunuz dimi."
Bedi, "Konuştuk, az önce de konuştuklarımızı anlatıyordum."
Ada, "Ben sizin yanınıza geliyordum, Mete kütüphaneden çıktı, koridorun sonunda Tolgahan oturmuş bekliyordu Mete yanına gülerek geldi, yumruklarını tokuşturdular Mete tamam bu iş dedi."
Alper, "Ana!"
Çağlar, "Ne alaka lan?"
Bedi, "Seni gördüler mi?"
Ada, "Yok, yani görmediklerini düşünüyorum."
"Bu kadar mı?"
Ada, "Hayır devamı var, ay ağzım kurudu bir su daha verin."
Açılmamış su olmadığı için suyumu uzattım onu da içti.
Ada, "Tolgahan inandı mı dedi Mete de inanmaktan başka çaresi var mı, numaramı vereyim de tekrar mesaj atarlarsa benim olup olmadığımı anla diye ayak bile yaptım dedi, Tolgahan güldü güzel bu çok iyi oldu dedi ve gittiler bende peşlerinden gittim okulun arkasına Kadir'in yanına gittiler ama ne konuştuklarını duyamadım yaklaşamadım da, arkadan da Görkem falan gelir yakalanırım diye bende sizin yanınıza geleyim dedim kütüphaneye geldiğimde siz yoktunuz, sizi aramaya başladım."
Uğur, "Vay aq bu ne!"
Alper, "Bu dördü bir halt yiyor ama neyse."
Uğur, "Bak ben bunların ağzına burnuna dalağına ..."
Beril, "Uğur sakin ol." deyip Uğur'un ağzını tuttu.
Alper, "Bakın gidip dalalım döve döve konuştururum ben onları!"
Elif, "Alper sende sakin ol."
Yanımda oturan Bedirhan'a baktım, telefonuyla ilgileniyordu, sanki mesaj yazıyor gibiydi.
"Bedi."
Telefonunun tuş kilidini kapatıp bana baktı. "Efendim."
"Bir yorumun yok mu?"
Bedi, "Var tabi ki." deyip tebessüm etti ve diğerlerine baktı.
Bedi'yle arama bu ara bir soğukluk girmişti ama nedenini bilmiyordum.
Çağlar, "Mantıklı düşünelim, bence birkaç güne bunların neyin peşinde olduğu çıkar ortaya."
Bedi, "Deminden beri düşünüyorum da bence Mete, Tolgahan, Kadir bir şey peşinde gibi."
Alper, "Görkem niye yok?"
Bedi, "Ne bilim onu ilişkilendiremedim, yani niye Mete çıkıp Tolgahan'la konuştu sonra Kadir'in yanına gittiler?"
Uğur, "Cidden ha, niye Görkem yoktu ki onların yanında?"
"Niye Görkem'e bir anda güvendiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia || Texting
Teen Fiction- TAMAMLANDI - Küçük bir cesaret kırıntısıyla atılan mesajla başlayan maceraydı onların hikayesi. Mesajdan sonra bedenini belli olma korkusu sarsa da aşkı daha ağır basıyordu. Gerçi ona kalsa belli etmeden, uzaktan severek yaşamalıydı aşkını. Ama bu...