"Öyle işte beyler bayanlar." deyip derin bir nefes aldım.
Çağlar, "Vay anasını satayım."
Alper, "Yok abi illa gelin dalın diyorlar!"
Ada, "Umay!" diyerek bize doğru koşuyordu. Yanımıza geldiğinde Çağlar'ın yanındaki boş sandalyeye oturdu.
Ada, "Ay Umay!"
Umay, "Ne oldu?"
Ada, "Su verin bana." dediğinde Alper masadaki suyu Ada'ya uzattı.
Ada, "Şimdi siz Mete'yle konuştunuz dimi?"
"Konuştuk, az önce de konuştuklarımızı anlatıyordum." dediğimde cebimdeki telefonum titredi.
Mete: Kütüphaneden çıktığımda Umay'ın arkadaşlarından biri gördü bizi
Bedi: Hangisi?
Mete: Çağlar'ın yanında olan
Bedi: Tamam
Bedi: Gördü de ne oldu?
Mete: Ben çıktım kütüphaneden koridorun sonunda Tolgahan oturuyordu tamam bu iş dedim
Mete: O ara fark ettim bize baktığını
Bedi: Az bir dakika
Bedi: Ada yanımda aynılarını anlatıyor
Telefondan kafamı kaldırıp, "Seni gördüler mi?" diye sordum.
Ada, "Yok, yani görmediklerini düşünüyorum."
Umay, "Bu kadar mı?"
Ada, "Hayır devamı var, ay ağzım kurudu bir su daha verin." dediğinde Umay suyunu uzattı.
Ada, "Tolgahan inandı mı dedi Mete de inanmaktan başka çaresi var mı, numaramı vereyim de tekrar mesaj atarlarsa benim olup olmadığımı anla diye ayak bile yaptım dedi, Tolgahan güldü güzel bu çok iyi oldu dedi ve gittiler bende peşlerinden gittim okulun arkasına Kadir'in yanına gittiler ama ne konuştuklarını duyamadım yaklaşamadım da, arkadan da Görkem falan gelir yakalanırım diye bende sizin yanınıza geleyim dedim kütüphaneye geldiğimde siz yoktunuz, sizi aramaya başladım."
Telefonuma tekrar dönüp Mete'ye mesaj attım.
Bedi: Şu an bir sorun yok
Mete: Tamam
Uğur, "Vay aq bu ne!"
Alper, "Bu dördü bir halt yiyor ama neyse."
Uğur, "Bak ben bunların ağzına burnuna dalağına ..."
Beril, "Uğur sakin ol." deyip Uğur'un ağzını tuttu.
Alper, "Bakın gidip dalalım döve döve konuştururum ben onları!"
Elif, "Alper sende sakin ol."
Umay'ın, "Bedi." demesiyle alelacele telefonumun tuş kilidini kapatıp ona bakıp, "Efendim." dedim.
"Bir yorumun yok mu?"
"Var tabi ki." deyip tebessüm ettim ve diğerlerine baktı, dinlemedim ki ne yorumum olacak?
Çağlar, "Mantıklı düşünelim, bence birkaç güne bunların neyin peşinde olduğu çıkar ortaya." Çağlar her şeyi bildiğini için çok doğru adımlar atıyordu.
"Deminden beri düşünüyorum da bence Mete, Tolgahan, Kadir bir şey peşinde gibi." diye bir şey attım ortaya.
Alper, "Görkem niye yok?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia || Texting
Teen Fiction- TAMAMLANDI - Küçük bir cesaret kırıntısıyla atılan mesajla başlayan maceraydı onların hikayesi. Mesajdan sonra bedenini belli olma korkusu sarsa da aşkı daha ağır basıyordu. Gerçi ona kalsa belli etmeden, uzaktan severek yaşamalıydı aşkını. Ama bu...