Alper, "Abi bırakmadınız ki sandalyeyi vurayım adamın sırtına!"
"Saçma saçma konuşma Allah aşkına ya!"
Çağlar, "İlk yumruğu sen atmasaydın adamlar bize bir şey yapmayacaktı salak bir de hâlâ ne diyorsun!"
Uğur, "Alper'le bundan sonra asla kavgaya falan gitmem abi bu son."
Alper, "Sebep?"
Uğur, "Bedi'nin dudağını kim patlattı! Ayağıma sopayla kim vurdu?"
"Adamlardan tokat dahi yemedim, hiçbir şey olmadı bana, sen gel salak Alper bana yumruk at. Olacak iş mi lan bu!"
Alper, "Ben bir an gazla önüme gelene çakıyordum, önüme denk gelmeseydiniz ben ne yapayım?"
"Çakarsam bir tane görürsün önü arkayı!"
Alper, "Taam ya bir dahakine dikkat ederim."
Çağlar, "Ben eve gidiyorum artık saat epey geç oldu."
Alper, "Bende gitsem iyi olacak."
Uğur, "Dağılalım o zaman."
"Aynen." deyip ayağa kalktım.
"Uğur seninle geleyim istersen ayağın açıyor mu sorun var mı?"
Uğur, "Sorun yokta gelsen iyi olur valla, biraz yürüdükten sonra basamazsam taşırsın artık."
"Taşırım sorun olmaz." dediğimde Uğur telefonuna baktı.
Uğur, "Umay mesaj atmış, on dakikaya evdeyim dedim hadi gidelim."
"Görüşürüz." dediğimde Alper'le Çağlar elleriyle selam verip yanımızdan uzaklaştılar.
"Ayağın sabaha kadar şişerse ne olacak?"
"Buz koyduk ya şişmez inşallah."
"İnşallah da Kenan amca fark ederse ne diyeceksin?"
"Bilmiyorum ki, eve bir geçelim grupta konuşuruz."
"Tamam."
"Maksimum beş dakikaya eve gitmen lazım, mesaj at, beş dakikaya eve gitmediysen peşinden gelirim."
"Tamam tamam hadi görüşürüz beş on dakikaya." dediğimde Uğur evlerinin olduğu binaya girdi.
Gözüm Umay'ın odasına kaydı, hala ışık yanıyordu uyumamış mıydı acaba? Gerçi karanlıktan koktuğu için ışığı açık bırakıp uymuş da olabilir.
Mesaj atayım bakalım, uyumuş mu uyumamış mı, ama önce kendimi beni göremeyeceği bir yere saklamam gerekiyordu, maazallah camdan falan bakar kabak gibi çıkmayayım ortaya.
Umay'ların evinin çaprazında kalan pastanenin tentesinin altına girdim, Umay yukarıdan baktığı için beni burada kesinlikle göremezdi, pastanede şu an açık olduğu için tentenin altında gölgem de fark edilmezdi.
Bedirhan: Uyudun mu?
Bedirhan: Uyumadın galiba odanın ışığı hala yanıyor. (Görüldü)
Mesaj görüldü olduğu için dışarı bakıp bakmadığını merak ediyordum, kafamı biraz uzatıp baksam ... beni görse ne olur?
Bir şey olmaz ama olabilir de.
Beni görse pastaneden bir şey almaya geldim derim olur biter.
Sağ tarafa yaklaşıp, gözlerimin ucuyla Umay'ın penceresine baktım. Oradaydı, gözleri birini arıyordu. Hemen geri çekilip tekrar mesaj yazmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia || Texting
Teen Fiction- TAMAMLANDI - Küçük bir cesaret kırıntısıyla atılan mesajla başlayan maceraydı onların hikayesi. Mesajdan sonra bedenini belli olma korkusu sarsa da aşkı daha ağır basıyordu. Gerçi ona kalsa belli etmeden, uzaktan severek yaşamalıydı aşkını. Ama bu...