part23

2.9K 488 107
                                    

با بلند شدن صدای گریه و جیغ و داد از توی فیلم درحال پخش از لب تاب، مرد پرسید: چند نفر؟
با نشنیدن جواب ؛ مرد عصبانی داد زد: میگم چند نفر؛ کر شدین؟

با پرت شدن لب تاب به سمت دیوار سمت چپ ، سه مرد رو به روی میز با نگاهی بهم و بعد به به لب تابی که حالا ال سی دیش شکسته و از فیلم درحال پخش جز صداهای مبهم چیزی پخش نمیشد ؛ خیره شدن
کریس سمت لب تاب رفت و لب تاب رو از روی زمین برداشت: ۴ نفر ، دخترش و زنش هم بودن! دخترش فقط ۱۲ سالش بود

قبل اینکه لب تاب رو دوباره روی میز بذاره حالا همه ی وسایل روی میز به سمت مخالف چپه شده بود : و این چهارمین اتش سوزیه! فاکینگ چهارمی! توی منطقه ما! و این دفعه حتی ادمم کشتن! بهم نگین که هنوز نفهمیدین کیا بودن!

بین دو مردی که از ترس رنگ چهرشون کمی پریده بود و قطعا روی جواب دادن نداشتن ؛ کریس چشم هاش رو توی حدقه چرخوند: یه حدس هایی میزنیم! تیونگ به گروه مارهای افعی مشکوکه!
من به شرکت TF ؛ میدونی که این لعنتی با تو لج بود از اولم! حس میکنم میخواد با این کاراش وجهه تورو توی تیم خراب کنه!

مردی که تیونگ خطاب شده بود و تا الان سکوت کرده بود کمی این پا اون شد: اما بازم میگم اون کسی که تو فیلم شیر گاز رو باز میکنه خالکوبیش برای گروه مارهای افعیه!

جونگین به میز تکیه داد و سعی کرد عصبانیتش رو کنترل کنه : تیونگ فردا ظهر ، جفت رئیساشونو با زن و بچه میاری کمپ! هرچقد که لازمه بچه هارو بردار ؛ فردا این قضیه تموم میشه! دیگه هرچقد کوتاه اومدیم بسه!

و بعد رو به مرد سوم توی اتاق شد: توام از فردا میری بیمارستان پیش لیتیون و بهش میگی که ما عوامل این کارو گرفتیم و کمکش میکنی دوباره مغازه ای که سوخت راه بندازه! بالاخره جزو همکارهای ما بوده! و وظیفه ی ما بوده امنیتش رو تایین کنیم! و مای لعنتی نتونستیم!

وقتی هردو مرد با تعظیمی خارج شدند ، کریس سمت جونگینی که عصبانیت و حرص از تک تک سلول هاش به بیرون منعکس میشد رفت و سیگاری دستش داد
جونگین پوک محکمی به سیگار زد و خودش رو روی کاناپه ی توی اتاق پرت کرد
کریس روی کاناپه ی مقابل نشست: هنوز عادت نکردی؟

جونگین خنده ی تلخی کرد: نه.. عجیبه که هیچ وقت عادت نمیکنم؟

کریس لبخند تلخی زد: عادت به کدومش دقیقا؟!
و سیگاری برای خودش روشن کرد

جونگین دستی لای موهاش کشید: به همه چی..از همه بیشتر به خون؟! و دستی که هرروز بیشتر داره به خون الوده میشه؟

کریس کمی بیشتر توی کاناپه فرو رفت: بعضی وقتا بعضی چیزا تنها انتخابمونه؟! ولی باور کنی یا نه.. من بیشتر از همه دیگه حالم داره از دیدن خون بهم میخوره..

جونگین به کریس نگاه کرد: میدونم..و خوب میدونم توام بخاطر چی این وسط گیر کردی و منتظر چی هستی یادت که نرفته؟!

chocolate and iceWhere stories live. Discover now