34

2.9K 126 124
                                    

~Jednak udało się dużo wcześniej ❤️~
~I uwaga, bo spory przeskok w czasie~

*Maja*

   W Stanach jesteśmy już dwa miesiące. Powoli zaczynam mieć dosyć Los Angeles oraz tęsknoty za rodziną oraz przyjaciółmi w Polsce, wykańcza mnie również wstawanie wcześnie rano na zajęcia online. Właściwie już nikt z ekipy nie czerpie z tego wyjazdu tyle radości co na początku - przez moment jeszcze czuć było jakąkolwiek nutę podekscytowania, gdy zrobiliśmy sobie wycieczkę do San Francisco, jednak dalej już naprawdę mało się działo.

Po tej wycieczce założyłam swój własny kanał na YouTube. Zrobiłam to, bo Jaś Dąbrowski nominował mnie do hot 16 challenge, więc postanowiłam również wziąć w tym udział - w końcu ta akcja miała głębszy sens, bo chodziło w niej o zabranie funduszy dla polskich medyków. Wcześniej razem z Karolem i Łukim również załatwialiśmy takie wsparcie, zbierając na środki ochrony dla lekarzy oraz pielęgniarek w szpitalach. Byłam dumna, że używaliśmy swoje zasięgi, by wspierać oraz organizować takie społeczne inicjatywy.

W każdym razie, nagrywanie wideo do mojej szesnastki spodobało mi się na tyle, że postanowiłam kontynuować swoją przygodę w tym temacie i nagrałam kolejne filmy, w których bardzo pomogli mi Karol oraz Kuba. Dziś miałam zamiar nagrać Q&A, do którego namówili mnie obserwatorzy na Instagramie.

Dżodżo przyszykował sprzęt, a ja oparłam się o barierkę balkonu, bo uznałam, że nie będę bawić się w przenoszenie krzeseł na balkon. Poza tym dziesięć minut później musiałabym to wszystko zwijać, bo muszę pojechać do wypożyczalni, aby oddać auto oraz wynająć inne. W podróży będzie mi towarzyszyć Piotrullo, więc dalej będę mogła odpowiadać na pytania i mam nadzieję, że materiał będzie tak luźny jak go sobie wyobrażam.

— Gotowe. — powiedział Radek, a następnie kiwnął głową, podczas gdy ja uśmiechnęłam się w stronę obiektywu.

— Hej, witajcie na moim kanale! Ja jestem Maja, a dziś odpowiem na pytania, które zadaliście mi na Instagramie. — uniosłam telefon do góry, delikatnie nim potrząsając na boki. — Trochę się stresuję. — zaśmiałam się nerwowo w stronę chłopaka za kamerą, jednak ten tylko pokazał mi kciuka w górę.

Na wstępie wspomniałam oczywiście również o subskrypcji, łapkach w górę, a także o pozostawieniu komentarza, bo tak właśnie nauczyłam się przy braniu udziału w nagrywkach u innych członków ekipy. Potem odpowiadałam na luźne pytania na temat mojego wieku, ulubionych rzeczy i innych duperele, aż w końcu musiałam zbierać się do jazdy.

W samochodzie to Piotrek czytał pytania, ale czułam się już zdecydowanie luźniej niż wcześniej.

— Studiujesz? A jeśli tak, to co? — spojrzałam przelotnie na obiektyw, a następnie lekko się uśmiechnęłam.

— Studiuję na Politechnice Krakowskiej na wydziale architektury. — odpowiedziałam, a następnie na moment zamilkłam, skręcając na skrzyżowaniu. — Pewnie już zauważyliście, że interesuje się rysunkiem, a po wyglądzie mojego Instagrama można wysnuć wniosek, że zwracam uwagę na strukturę oraz budowę mijanych przeze mnie domów czy budynków. Uprzedzając jakiekolwiek wasze pytania, to chciałam iść na ten kierunek od drugiej klasy gimnazjum. I, mimo że po drodzę pojawiały się inne pomysły na przyszłość, pozostałam wierna temu marzeniu. — dokończyłam, a chwilę później wjechałam na rozległy parking wypożyczalni. — Tym pytaniem zakończę odcinek. Mam nadzieję, że wam się spodobał! Jeśli chcecie być na bieżąco z moimi filmami, nie zapomnijcie kliknąć czerwonego przycisku subskrybuj! Do następnego, pa! — pomachałam do kamery, a następnie gdy Piotrek ją wyłączył, cicho odetchnęłam.

ZAKŁAD •Patecki•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz