Duyuru

8.8K 146 15
                                    

İyi geceler, iyi mi geceler? :)

Uzun zamandır yoktum. Size iki yeni duyuru ile geldim. Öncelikle, Zor Aşk'ın Kitap anlaşma süresi sona erdiği için, bölümlerini buradan yeniden yayınlamaya başlayacağımı bildirmek isterim. Bölümlerin sıklığına sizler karar vereceksiniz. Şöyle ki oy ve yorum sınırı ile sizleri teşvik etmek istiyorum. Hazırda bulunan bir hikaye için sizleri bekletme gibi bir durumum da söz konusu olmayacak. Eğer bana iştirak ederseniz, bana bu yolda yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Hem Zor Aşk'ın adını da değiştireceğim. Zor Aşk bundan sonra hepimiz için, "Rüzgarla Gelen" olacak. Artık "Lisa Turner" adı tarihe karışacak ve benim gerçek adım, "Naime Dönderici" ön plana çıkacak. Bu sayede belki sizinle yeniden kendi hikayemizi yazarız, hikayemiz kitap sayfalarıyla buluşur. Bir kez daha...

İkinci olarak, tekrar yazmaya başladım. Fark edeceksiniz ki yazdığım birçok hikaye rafa kaldırıldı. Bunun sebebi, onlar için ilhama sahip olmamam. Onların sesini hissetmiyorum. Yüzeyde olan bambaşka karakterler var ve ben onlara kalem olmaya karar verdim. Kısa sürede uzun yollar kat edelim istiyorum. Bana bu konuda da destek olacağınızı umuyorum. Hadi, Sitem ile kurduğumuz bağı tekrar yakalayalım. Bana yeni yolumda ışık olun.

Sizleri özlemle ve sevgiyle bekliyorum. Ben buradayım, siz de olun :)

Yeni hikayemiz Dokun Bana: S.O.S. 1 Giriş bölümü ile yayında :) 

SİTEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin