BÖLÜM 1

68K 2.7K 372
                                    


Yeni bir serüvenin ilk adımını atmış bulunmaktayız. Dilerim keyifle okuyacağınız, merakla takip edeceğiniz bir süreç olur. En başından okuyan, yorumlarıyla beni mutlu eden, oylarıyla belki de listelerde bir yer edinmemi sağlayacak herkese teşekkür ederim. Sevgiler :)


"Gidiyor musun?" diyen sese döndü adam. Yatakta çırılçıplak uzanan kadına üstün körü bir bakış attıktan sonra cevap verme gereği bile duymadan gömleğinin düğmelerini iliklemeye devam etti. Arkasından dolanıp göğsüne ilerleyen ellerle duraklamak zorunda kaldı. Ellerin sahibi adamın sırtına yaslanarak kulağına ulaştı. Dudakları adamın kulağına sürtünürken, "Gitme, bu gece burada kal," dedi.

Adam kadının ellerini kendisinden uzaklaştırdıktan sonra arkasını döndü.

"Ateş hasta Hale. Evde olmalıyım," diye cevapladı. Kol düğmelerini komodinin üzerinden alıp takarken, aldığı yanıtla suratı düşen kadına sabırlı olmayı deneyen bakışlar fırlattı.

"Ne olmasını bekliyordun ki?"

Kadın az önceki sevişmenin izlerini taşıyan dudaklarını dişlerinin arasına alıp, omuz silkti. Adama arkasını dönüp yatağın yanındaki siyah saten geceliğini ve sabahlığını aldı. Her ikisini de üzerine geçirdikten sonra adamın karşısına geçip kollarını göğsünde bağladı. Tek kaşı kalkık bir şekilde adamın giyinişini izlerken, içinde kabaran öfkeye dur diyemedi.

"Karın sana ihtiyaç duyacak olsa seni arardı Alaz. Beni sürekli geçiştiriyorsun ve ben bundan sıkılmaya başlıyorum!"

Kemerini bağlayan adam işini bitirdikten sonra kadına baktı.

"Keyfin bilir," dedi. "Bu ilişkiye başlarken seni yalanlarımla kandırmadım. Kendin istedin, ben seni hiçbir şeye zorlamadım. Şimdi de şikâyet etmeye hakkın yok!"

Adamın umursamaz yanıtı kadını paniğe sürükledi. Pes etmek zorunda kaldı. Göğsünde bağladığı kollarını çözüp adama sokulan kadın, karşılık beklemeden kollarını adamın beline doladı.

"Beni yanlış anladın," diye mırıldandı. "Sana şikâyet etmiyorum." Başını adamın göğsünden kaldırıp, gözlerini genç adamın yakışıklı çehresine dikti. "Sadece seni çok seviyorum ve artık tamamen bana ait olmanı istiyorum. Seni bir başkasının yanına gönderiyor olmaya dayanamıyorum."

"Yanlış düşüncelere kapılıyorsun. Onunla hiçbir münasebetimin olmadığını biliyorsun. Beni birinin yanına gönderiyor olman, beni onunla paylaştığın anlamına gelmiyor. Ben şu anda tamamen sana aitim."

Kadın adamın yanıtıyla gülümseyerek parmaklarının üzerinde yükseldi. Gözleri adamın gözlerinde dolaşıyor, Alaz'ın cevabında ciddi olup olmadığını tartıyordu. Gördüklerinden sonra gülümsemesi genişlerken, dudaklarını dikkat dağıtıcı dudaklara bastırdı. Öpüşmeleri bir anda hararetlenip yeni bir sevişmenin yolunu açmadan önce Alaz tarafından sona erdirildi. Kadını kendinden biraz uzaklaştırdıktan sonra gözlerinin içine baktı.

Etkilendiğini ele veren boğuk sesiyle "Gitmem gerek," diye mırıldandı.

Hale'nin çıplak bacakları uslu durmuyordu. Adamın kumaş pantolonuna sürttüğü ayağını biraz daha yukarı çıkarıp son bir kere daha şansını denedi.

"Emin misin?"

Adamın bu soru karşısında pek bir şansı kalmamıştı. Sevgilisinin sıkı kalçalarını kendi bedenine bastırarak gerisin geri yatağa yöneldi. Altına aldığı kadının önce sabahlığı, sonra da geceliği yeri boyladı. Kendi kıyafetleri de giydiği sırayla tek tek yeri boyladığında, geri kalan her şey şehvetin puslu dünyası içinde bulanıklaşmıştı.

SİTEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin