Merhaba arkadaşlar,
Yeni bölümle ilgili bilgi vermeden önce birkaç şey söylemek istiyorum. Daha önceden bir duyuru yaparak sizlere derslerimle ilgili bir durum olmadığı sürece bölümlerin Salı günü geleceğini bildirmiştim. Gecikme durumlarında keyfiyetten değil, okula önem verdiğimden olmuştur bilin istedim.
Son zamanlarda beni mutlu eden ve gururlandıran bir ilgi söz konusu. Ancak bir takım yorumlarda beni rahatsız eden şeyler var.
Arkadaşlar ben öğrenciyim. Öğrenci olduğum için de önceliğim yazmak değil, derslerim! Üstelik diplomamı alabilmek için son iki dersim kaldı ve ben gece gündüz demeden, evime bile dönmeden okulda sabahlıyorum. Geçen hafta perşembe gününden beri ben eve sadece iki kere uğradım, temizliğimi ve kıyafet değişimimi halledip okula geri döndüm. Bir haftadır parmakla sayabileceğim saatlerle sınırlı olmak üzere uyudum. Ve bu arada proje yetiştirmeye çabalarken bölüm yazmaya vaktim kalmadığı için özür dilerim.
Ben yazmayı birisi bana para verdiği için yapmıyorum. Okur kaybetme kaygım da yok. Çünkü daha önceden de dediğim gibi, eğer bu işte iyiysem okumak isteyenler zaten benimle olur.
Sitem kitap olsun diye bir kaygım da yok. Profilime girdiyseniz, bir tane çalışmamın parantez içinde KİTAP OLDU yazısını görebilirsiniz. Zor Aşk 2014 senesinin Kasım ayında Fenomen Yayınları'ndan kitap olarak basıldı. Yani bir yayın evine bağlıyım ve eğer istersem zaten yazdıklarımı kitap olması için yayın evine teslim edebilirim. Onun dışında bağlantılı olduğum yayın evi ve yazar arkadaşlarımın aracılığıyla, sözleşmemin bitmesi durumunda başka bir yayın eviyle de çalışabilirim.
Demek istediğim şu ki, yazmak benim için bir nefes aralığı. Severek yaptığım, beni hayata bağlayan tek şey. Sevmediğim ancak bitirmekle yükümlü olduğum, dünyanın en zor okunan bölümü olarak gördüğüm bir meslek seçimi yaptım. Dört senede bitmesi gereken okulumu ailesel bir takım sıkıntılar ve sağlıksal sorunlarımla birlikte altı seneye çıkardım ve artık etrafımdaki insanların bana YETER dediği bir noktada, diplomamı almak için çaba sarf etmem gerektiğini fark ettim. Sizler de kendinizce haklısınız. Size kızamam da. Sevdiniz ve sevdiğiniz için daha uzun, daha sık bölümler istiyorsunuz. Fakat lütfen, lütfen ama lütfen beni azıcık dikkate alın. Ben öğrenciyim daha. Yazamıyorsam bir sebebim var. Bekletiyorsam hep bundan. Şu yaz okulu bitsin, ben Eylül'de tek ders sınavına girip çıkayım, sonra söz veriyorum haftada iki bölüm gelecek, ben de daha uzun yazmaya gayret göstereceğim. Ancak şu anda bu mümkün değil!
Yeni bölümle ilgili de şunu söyleyeyim. sabah projemin teslimi ve sunumu vardı. Ben okulda yazmaya başladım. Niyetim gece bölümü yayınlamaktı. Ancak okuduğum birkaç yorumdan sonra bölümü yarına eklemeye karar verdim. Sonuç olarak ben Wattpad'in maaşlı çalışanı değilim. Gönüllü ve amatör bir yazarım.
Bildirim geldiğinde sevinecek olan okurlarımdan çok özür diliyorum. Ama bugünkü bu Sitem'imi yarın size güzel bir Sitem bölümü ekleyerek affettirebileceğimi umuyorum.
Son olarak, haftaya da aynı sorunu yaşamamak için önceden durumu belirteyim. Haftaya yaz okulunun son haftası. Final teslimim var ve ben yarın bölümü ekledikten sonra, bir haftalık bir çalışma maratonuna daha gireceğim. Dolayısıyla bir gecikme daha yaşanacak. Şimdiden benim için dua edin, olur mu? Diplomalı mimar bir yazarınız olsun diye beni dualarınızdan eksik etmeyin ^-^ Hepinizi seviyorum. İyi günler dileklerimle ve yarın görüşürüz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİTEM
RomanceBir kadın, Hayatı zor yoldan tecrübe eden, zor bir karar vermeye itilen, dimdik ayakta kalan... Bir adam, Sevmeyi bilmeyen, henüz yeterince büyümeyen... Bir yabancı, Kadının her anında yardımcı... Ve bir çocuk, Geleceği masumiyetle yıkanmış, geçmişi...