*******Colin's POV*********
Au fost minute intregi in care tot ce am facut a fost sa radem si sa vorbim. Julie statea acum in bratele mele, iar capul ii era lipit de pieptul meu, facand astfel sa mai dispara din racoarea serii.Am vazut-o insa tremurand usor asa ca am luat o patura mai subtire pe care o adusesem si am asezat-o pe umerii amandurora.
M-am aplecat peste umarul ei sa o vad privind linistita apusul superb al soarelui. Mi-am lipit buzele de urechea ei, facand-o sa tremure usor la senzatie:
- Julie?
- Hm? a murmurat ea in cel mai dragut mod posibil.
- O sa mai am ocazia la o a doua intalnire?
A chicotit si a dat din cap.
Nu mi-am putut stapani zambetul asa ca l-am lasat sa preia controlul asupra fetei mele. M-am aplecat si am sarutat-o bland si dulce pe obraz.
Stiu ca toata faza cu saruturile e noua pentru ea si nu vreau sa o sperii sau sa o iau prea rapid-
Gandurile mi-au fost intrerupte cand ea s-a intors brusc spre mine si i-am simtit buzele zdrobindu-se dulce de ale mele.
Mi-am coborat mainile si am tinut-o strans de talia ei micuta, in timp ce mainile ei reci se plimbau pe fata mea. Cand s-a retras din sarut, i-am putut vedea roseata din obraji.
Eram mai mult decat surprins pentru ca ea m-a sarutat! Zambetul si-a facut iar loc pe fata mea, in timp ce am strans-o si mai bine la piept
**********Julie's POV********
Habar n-am ce ma apucase si cum de eu l-am sarutat dar dupa expresia fetei lui, si el era la fel de surprins ca mine.
Ne plimbam acum inapoi spre casa si ma simteam de parca toate astea fusesera un vis. Un vis din care nu vreau sa fiu trezita.
Intalnirea mersese atat de bine si ma bucur ca am reusit sa mai aflu lucruri despre el, ca de exemplu data lui de nastere care va fi in curand. M-am gandit la tot ce am facut in ultimele cateva ore cu el si nu m-am putut abtine sa nu chicotesc, ceea ce l-a facut pe el sa-si coboare privirea la mine si sa ma priveasca intrebator.
Am dat din umeri si mi-a zambit, strangandu-ma usor de mana.
Era asa o tacere linistitoare intre noi. Ma facea sa uit de toate grijile si gandurile negative pe care eu de obicei le port in minte. Colin e evadarea mea din realitate si oricat de exagerat suna, stiu ca asta e ceea ce simt.
De fiecare data cand sunt cu el, uit de tot si de toate si pot sa fiu eu.
Ne-am oprit in fata usii casei mele, dar chiar cand voiam sa o deschid, el m-a oprit.
- Julie?
- Da? l-am intrebat eu.
- Um, pai, voiam doar sa stiu daca ti-a placut azi, a zis el lasandu-si privirea in jos.
Am zambit.
- Da, Colin, a fost perfect, i-am zis eu luandu-i mainile intr-ale mele.
Si-a ridicat privirea si l-am vazut uitandu-se in ochii mei, apoi rapid la buzele si inapoi in ochii mei. S-a aplecat, iar buzele noastre erau la cativa milimetrii distanta. S-au atins usor cand...usa s-a deschis dintr- o data facandu-ne pe amandoi sa sarim la un metru departare unul de celalalt.
- Hei, copii, ce faceti afara? Haideti inauntru! vocea mamei se auzi din prag.
Am simtit cum obrajii imi devin rozalii si mi-am tinut privirea in pamant in timp ce intram in casa. Cred ca si Colin se simtea la fel ca mine pentru ca nici pe el nu l-am auzit spunand ceva.
CITEȘTI
Doua saptamani
FanfictionCe faci atunci cand afli ca trebuie sa locuiesti timp de doua saptamani cu un baiat pe care nu il cunosti? Ei bine, prin asta trebuie sa treaca Julie, dar atunci cand descopera ca nu e tocmai baiatul rasfatat la care se astepta, totul ia o alta int...