Multumsc pentru comentariu, chiar m-ai ajutat, @Albinuta09. :-)
Am inspirat adanc, trecandu-mi din nou mainile peste materialul delicat al rochiei lungi, albe, de mireasa pe care o purtam. Simteam fluturii facand dansuri in stomacul meu si nu ma puteam concentra decat pe un singur lucru: pe faptul ca azi ma casatoream.
Stiam ca se va ajunge la ziua asta din momentul in care Colin mi-a pus inelul pe deget aum doi ani, dar poate faptul ca am stat atatea luni fara sa ma gandesc la asta ca la ''pasul de dinaintea nuntii'' m-a facut acum sa fiu si mai emotionata.
Voiam sa fac asta cu fiecare fibra din corpul meu. Dar era intotdeauna acea intrebare in coltul intunecat al mintii mele: eram pregatita?
Multi ar spune ca la 22 de ani, esti mult prea tanar. Majoritatea fetelor pe care le cunosc, mi-au povestit despre visele lor de a-si stabiliza cariera, apoi familia.
Dar nu asta e ce mi-am dorit eu.
Stiam ca atata timp cat sunt cu el, totul avea sa fie bine si voi avea tot ce mi-am dorit. El e tot ce mi-am dorit.
Si-atunci de ce mai simteam inca senzatia de greata in stomac?
De ce mai simteam inca gustul de fiere si de ce imi tremurau mainile?
- Scumpo, e timpul sa mergem, i-am auzit vocea lui Phil si m-am ridicat de pe scaunul din lemn pe care stateam, apropiindu-ma de el.
Mi-a strans mana in a lui, zambindu-mi incurajator.
- Sunt mandru de tine, Julie.
N-am facut decat sa ii zambesc si am fost surprinsa ca am reusit sa fac si asta.
Am pasit afara din cabina micuta in care facusem ultimele retusari si am simtit nisipul de sub pantofii mei.
Am inspirit adanc, mirosul apei linistindu-ma incetul cu incetul.
Am pasit pe covorul rosu, cu bratul lui Phil in jurul meu si am vazut privirea tuturor asezandu-se pe mine.
Vocile tuturor au disparut, iar muzica ceremoniala a acoperit sunetul valurilor de pe fundal.
In ciuda tuturor sunetelor din jur, tot ce puteam auzi in momentul acela erau bataile inimii care imi bubuiau in urechi.
Am pasit cu grija inainte, privirea atintita pe Colin.
L-am vazut inghitind in sec si clipind des, colturile gurii incercand sa formeze un zambet, dar stiam ca si el era emotionat.
Drumul pana la altar s-a terminat pana sa imi dau seama de fapt ca incepuse. Am simtit bratul lui Phil disparand din jurul meu, m-a sarutat apoi pe frunte si a plecat la locul lui, langa mama, care parea deja ca incepuse sa planga.
Am prins pentru o clipa, chipul Mayei si a lui Tim in multime, tinandu-se de mana si zambind.
M-am asezat in fata lui Colin si zambetul lui cu gropite m-a ajutat sa imi stapanesc mai bine agitatia. L-am auzit soptind ca arat perfect, dar vocea barbatului din fata noastra, pe care aproape ca nici nu il observasem, se auzi.
- Buna ziua, dragii mei. Ne-am adunat azi aici...
As minti daca as spune ca am fost atenta la ce a spus. La urma urmei, cred ca am auzit cu totii discursul asta de o mie de ori prin filme, nu?
Degetele mi s-au impletit cu cele ale lui Colin si am zambit in sus la el.
Nu m-am concentrat decat pe chipul lui care parea ca intr-un fel sau altul reusea sa imi stapaneasca emotiile.
Asta pana cand am auzit intrebarile.
- Colin Robert Mitchell, o iei in casatorie pe Julie Morris?
- Da, o iau, am auzit vocea hotarata a lui dand raspunsul fara sa isi ia ochii de la mine.
- Juliane Celeste Morris, il iei in casatorie pe Colin Mitchell?
- Da, il iau.
Am vazut zambetul larg a lui Colin, apoi cuvintele:
- Cu puterea investita in mine, va declar sot si sotie. Poti saruta mireasa.
Stiu ca oamenii din jur incepusera sa strige urale si sa aplaude, dar n-am apucat sa inregistrez prea bine ce era in jurul meu, pentru ca din momentul in care buzele lui Colin le-au atins pe ale mele, nu m-am putut concentra decat pe senzatia pe care sarutul lui mi-o injecta in corp.
Mainile lui erau asezate pe talia mea tinandu-ma aproape de el si ma bucuram ca exista briza care sa domoleasca putin caldura pe care o simteam in momentul acela.
Mai devreme decat as fi vrut, s-a desprins din sarut, dar si-a pastrat bratele in jurul meu, tragandu-ma si mai aproape, aducandu-si buzele la urechea mea:
- Si asa printesa a devenit regina.
Vreti sa fac Q/A ? Am vazut ca multi autori au facut si mi-am dat seama ca eu nu v-am intrebat niciodata daca vreti.
Deci.
Cine vrea, poata sa imi puna intrebari in comentarii si daca se strang macar peste 5, o sa postez un capitol separat cu raspunsuri.
See ya. LY
CITEȘTI
Doua saptamani
Fiksi PenggemarCe faci atunci cand afli ca trebuie sa locuiesti timp de doua saptamani cu un baiat pe care nu il cunosti? Ei bine, prin asta trebuie sa treaca Julie, dar atunci cand descopera ca nu e tocmai baiatul rasfatat la care se astepta, totul ia o alta int...