Ajunsesem acasa de cateva ore, iar Colin inca nu. Imi faceam in cap tot felul de scenarii cu el si Erica, in timp ce stateam dezvelita in pat, cu lumina stinsa.
Mama se culcase imediat dupa ce ajunsesem acasa, crezand ca si Colin va ajunge la zece minute dupa mine.
Ma zvarcoleam in continuu in pat gandindu-ma acum la Tom. De ce dintr-o data vorbea cu mine? Pentru ca imi pusesem o amarata de rochie? Daca da, insemna ca era un superficial mai mare decat credeam. Vorbea cu mine pentru ca voia sa o faca geloasa pe Erica??
''AAA!'' am strigat in sinea mea. Nu mai puteam suporta atatea intrebari in acelasi timp.
Am aprins lumina si mi-am luat caietul de schite de pe dulapior. Am trasat contururi fara sens care in cele din urma se transformasera in imaginea unui oras inventat unde nimic nu e asa cum ar trebui sa fie. Casele sunt asezate invers, drumurile sunt incolacite intre ele, scoala este un parc de distractii, iar oamenii mergeau pe masini, nu in ele.
Totul era pe dos! Exact asa cum ma simteam si eu.
La un moment dat am auzit usa de la intrare inchizandu-se. Colin. Probabil se plictisise de atata Erica si si-a amintit si el ca peste cateva ore avem scoala.
I-am auzit pasii pe scari si brusc am stins lumina si m-am bagat in pat simtind somnul greu pe pleoapele intredeschise. Dar stai! Ce sa caute Colin pe scari? El are camera la parter.
Am auzit imediat un ciocanit scurt in usa si vocea soptita a lui Colin de pe partea cealalta.
- Hey, dormi? Fiindca am vazut lumina aprinsa.
M-am plesnit singura peste frunte. Normal ca a vazut lumina!
M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre usa imbracata doar in tricoul meu larg cu Mickey Mouse, care abia imi ajungea peste fund. Nu aveam niciun halat la indemana, asa ca i-am deschis usa sperand ca nu ma va vedea prea bine din cauza intunericului.
- Nu, nu dorm. De ce, s-a intamplat ceva? l-am intrebat in soapta.
- Nu, eu doar....aa.., scuze, pot sa intru?
- Pai, ok, i-am raspuns eu oftand in acelasi timp.
Ne-am asezat amandoi pe pat, iar razele de lumina ale lunii care intrau prin fereastra au fost mai mult decat suficiente ca eu sa il pot vedea foarte bine la fata, iar el sa ma vada si el. Sper eu, doar la fata.
Parea extenuat si confuz in acelasi timp. Poate...si putin ingrijorat...Huh?!
Tacerea a fost rupta de el.
- Eu vroiam sa stiu daca ai fost la petrecere.
''Am fost, dar normal ca nu m-ai vazut daca tu iti faceai de cap cu Erica.''
- Da, am fost, am zis scurt.
- Oh, deci...aveau dreptate, zise el parand dezamagit.
- Cine? Despre ce vorbesti?
- Unii baieti au spus ca te-au vazut cu Tom la etaj. Am crezut ca te-au confundat cu altcineva sau...
- Da, eu eram. De ce? am intrebat inca si mai confuza.
- Ei au zis ca...aaa..nu conteaza, probabil ca au exagerat doar.
- Stai, ce?! Sa stii ca noi doar am vorbit si chiar si daca s-ar fi intamplat mai mult, de ce ti-ar pasa? vorbisem putin prea tare. Ar trebui sa iti pese de ce face Erica, IUBITA TA, nu eu, subliniasem cuvintele ''iubita ta'' .
- Vroiam doar sa stiu daca e adevarat.
- De ce? l-am intrebat eu infuriindu-ma si ridicandu-ma in picioare. Stii ceva?!? Pleaca!! si am intins mana spre usa.
S-a ridicat si el apropriindu-se de mine.
- Am vrut doar sa te avertizez. Tom nu e o persoana de incredere. Pana si eu pot sa imi dau seama si sunt la liceul asta de trei zile.
- Nu am nevoie de ajutorul tau! Si eu as putea sa te avertizez in privinta Ericai!
Ma straduiam incredibil de tare sa nu tip. L-am luat de brat si l-am tarat spre usa.
- Ce legatura are Erica cu toate astea? a intrebat el iritat.
- Ea si Tom au fost impreuna. Sunt la fel! am silabisit eu ultimele doua cuvinte.
Colin se pregatea sa iasa pe usa, dar s-a intors si s-a proptit in fata mea facandu-ma sa ma lipesc de peretele rece al camerei mele. Ii simteam respiratia pe fata si mi-am coborat privirea. Mi-a ridicat barbia cu mana si desi nu vedeam prea bine in intunericul gros, simteam cum ochii lui erau fixati in ai mei.
- De ce iti pasa de Erica?
- Nu imi pasa de iubita ta! am incercat eu sa par convingatoare. Tie de ce iti pasa de Tom? l-am intrebat eu nervoasa.
- Nu imi pasa de el! face o pauza apoi continua. Imi pasa de tine!
Cuvintele lui parca ma plesnisera si aruncasera peste mine cu apa rece. Pulsul mi-o luase razna.
- Imi pasa de tine, Jules. Mai mult decat ar trebui...a zis el, ultimele cuvinte soptindu-le inca si mai incet.
Imi tine fata in palma lui calda, iar cealalta mana o pusese pe talia mea coborand-o din ce in ce mai mult, pana i-am simtit mana pe piciorul meu gol. Simteam cum fire de electricitate imi zboara prin corp, iar eu habar n-aveam ce sa fac. Doar stateam acolo inmarmurita, cu inima care imi batea mult prea rapid.
- Porti doar un tricou? a zis el ranjind prin intuneric.
Brusc mi-am amintit unde sunt si ce fac si i-am dat mainile jos de pe mine, indreptandu-ma spre usa si deschizandu-o. Slava cerului ca era prea intuneric sa imi vada obrajii care erau deja de un rosu aprins probabil.
El a zambit de parca stia la ce ma gandeam si s-a apropiat de mine, oferindu-mi un zambet, apoi a iesit pe usa.
- Noapte buna! l-am auzit spunand inainte sa inchid usa.
CITEȘTI
Doua saptamani
FanfictionCe faci atunci cand afli ca trebuie sa locuiesti timp de doua saptamani cu un baiat pe care nu il cunosti? Ei bine, prin asta trebuie sa treaca Julie, dar atunci cand descopera ca nu e tocmai baiatul rasfatat la care se astepta, totul ia o alta int...