Capitolul 6

20.7K 1.2K 12
                                    

 Am iesit de la curs gandindu-ma ca poate ar trebui sa reiau planul meu initial, unde il evitam cat de mult posibil pe Colin.

 Mi-am azvarlit cartile in dulap si am pornit in graba spre iesirea din liceu lasandu-mi parul sa-mi fluture pe spate. Am pornit pe aleea spre casa cu cea mai posomorata expresie pe care o puteam avea. Chiar daca as fi incercat sa zambesc, nu as fi reusit.

  Am ajuns in cele din urma acasa. Eram in fata usii de la intrare, pregatita sa o deschid. Am inspirat adanc lasand aerul serii sa imi inece plamanii si am intrat.

- Buna, mama! am strigat in timp ce urcam pe scari spre camera mea.

- Oh, buna, scumpo! Stai putin!

 Mi-am oprit piciorul drept pana sa ajunga pe cea de a 4a treapta.

- Trebuie sa vorbesc ceva cu tine.

 Nu e niciodata de bine cand zice asta.

- E despre Colin, a zis ea stand in capul scarilor  si stergandu-si mainile cu unul dintre prosoapele de bucatarie pe care si le cumparase saptamana trecuta.

 Purta sortul ei preferat, iar parul ii statea neglijent, prins intr-un coc lejer. Avea o pata de sos de rosii pe obraz, deci gatise. Se pare ca venirea lui Colin o indemnase sa-si mai exerseze abilitatile de bucatareasa.

- Cum a fost azi la scoala?? Ai stat cu el? L-ai ajutat sa se acomodeze, poate, nu stiu,...si-a facut vreun prieten?

- Oh, crede-ma, n-are nevoie de mine pentru asta! Si nici nu are nevoie sa-l dadacesc eu. E baiat mare.

- Bine, scumpo, dar..

 Usa de la intrare se deschise.

- Buna, Colin! Cum a fost prima zi la Liceul Beverly Hills? l-a intrebat mama zambind.

- Foarte bine, doamna Morris. Profesorii sunt intelegatori cu mine, stiind ca m-am mutat acum, in mijlocul anului scolar, iar colegii sunt prietenosi.

 A zambit si si-a dat jos jacheta pregatit sa se duca in camera lui.

- Da, colegii sunt mai mult decat prietenosi, am ingaimat eu in timp ce mama ne spunea ca cina e la ora 19:00.

- Nu uitati! Avem spaghete! zise mama in timp ce se intorcea in bucatarie.

- Super, doamna M! raspunse Colin in timp ce deschidea usa camerei lui.

 Eu eram deja in dormitor, stand pe pat si incercand sa ma relaxez.. Macar putin, doua minute, cinci...

 BRR! BRRR! Mi-am auzit telefonul in buzunar. Pe ecran era afisat numele Mayei si o poza cu ea purtand rochia ei mov preferata si zambind relaxata.

- Alo! am raspuns eu buimacita.

- Hey, Jules! Unde ai fost dupa ultima ora? Nu te-am mai gasit!

- Oh, da..am...plecat imediat dupa.

- Um, esti bine? Pari posomorata!

- Sunt bine, zic eu neconvingatoare.

- Sigur?

- Da, ce s-a intamplat? o intreb eu incercand sa schimb subiectul.

- Oh, pai, in drum spre casa am primit un mesaj de la Tim. Mi-a spus ca i-a fost dor de mine azi si ca maine va veni la scoala. Nu e grozav?! mi-a zis ea cu vocea unei majorete care tocmai castigase o mare competitie.

 Doamne, fata asta char era incantata ca are iubit.

- Super, ma bucur! incercasem eu sa par vesela.

Doua saptamaniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum