HIYA!!
Nu stiu cum sa incep asta...
Mai intai vreau sa va multumesc voua pentru ca nu ma asteptam niciodata sa gasesesc cititori atat de draguti ca voi. Comentariile voastre m-au facut sa rad (si sa plang dar de fericire) de multe ori. Va multumesc pentru fiecare vot, lectura si comentariu in parte si pentru faptul ca ati stat pana aici.
Voi ati dus cartea asta pe #1.
O sa imi fie dor de Julie si de Colin, dar cred ca stiam cu totii ca trebuie sa aiba un final in cele din urma.
Am observat ca multi dintre voi au cerut volumul 2, dar eu gandisem cartea asta in asa fel incat sa fie o simpla poveste intre doi adolescenti indragostiti si chiar simteam ca daca as incepe un volum 2, as lungi povestea aiurea.
Deci, nu, nu exista vreo continuare, din pacate. Scuze.
Stiu ca majoritatea cititorilor sunt fete si vreau sa va zic ca am citit de curand niste capitole mai vechi si eram ceva de genul ''DE CE AM SCRIS ASTA!? VREAU SI EU UN COLIN!!''. Cred ca toate vrem si sunt sigura ca intr-o zi, il vom intalni toate pe Colin al nostru ^.^
Acum, pentru cititorii care sunt baieti, pentru ca stiu ca exista, chiar daca sunt foarte putini. Multumesc ca mi-ati suportat cliseele si sper ca ati invatat si voi cate ceva de la Colin ;-)
Vreau sa ii multumesc si prietenei mele cele mai bune, pentru ca ea m-a incurajat sa postez cartea. Si ii multumesc si surorii mele pentru ca si ea mi-a citit cartea, chiar daca era MEGA CIUDAT sa stau in aceeasi camera cu ea, in timp ce ea citea...oh, well.
Si acum...la final, va spun un pe data viitoare pentru ca sper ca ne vom revedea si in alte-posibile-viitoare carti pe care le voi scrie.
Ati fost cei mai tari!
~Kriss~
P.S. Poate vreti sa aruncati o privire la o carte pe care abia am inceput-o. Se numeste ''Lista Popularitatii''. :-)
CITEȘTI
Doua saptamani
FanfictionCe faci atunci cand afli ca trebuie sa locuiesti timp de doua saptamani cu un baiat pe care nu il cunosti? Ei bine, prin asta trebuie sa treaca Julie, dar atunci cand descopera ca nu e tocmai baiatul rasfatat la care se astepta, totul ia o alta int...