Q&A

4.6K 269 23
                                    

 - O sa faci si o carte cu copiii lor?

 - Sincer, nu m-am gandit la ideea asta pana acum, dar cred ca raspunsul e nu.


 - O sa mai postezi bonusuri?

 - Am facut deja 3 si cred ca sunt suficiente.


 - Unde locuiesti?

 - In Ilfov, Otopeni.


 - Cati ani ai?

 - Aproape 15 ^^


- Ce crezi ca ai invatat nou din feedbak-ul la propria poveste?

 - Habar n-am daca are vreo legatura cu intrebarea, dar am sa raspund: fanii chiar fac totul.


 - Ce s-a intamplat cu Emma?

 - Si-a continuat viata. S-a casatorit probabil cu vreun tip bogat, l-a parasit, a facut bani si acum sta singura si nefericita intr-o vila, gandindu-se ce s-ar fi intamplat daca nu l-ar fi parasit vreodata pe Tom.


 - Comportamentul si aspectul fizic al protagonistei este inspirat din propria ta persoana?

 - Sa fiu sincera, da. Seman cu Julie pentru ca parul meu e tot blond, iar ochii sunt tot verzi si da, am momente cand ma comport ca ea.


 - Ce te-a motivat sa scrii aceasta carte?

 - Eu insami.


 - Exista un anume cineva care te-a inspirat sa il creezi pe Colin? ^^

 - Oricat de mult mi-as dori sa spun ca da, Colin a venit pur si simplu din imaginatia mea. Dar asta nu inseamna ca nu exista baieti ca el in lume ;-) Cat despre aspectul fizic, la inceput oscilam intre Niall Horran si Luke Hemmings, dar l-am ales pe Luke pentru ca el e mai mic. :-3


 - Te-ai gandit vreodata la inceputul cartii ca o sa devina asa populara?

 - Eu una nici nu ma asteptam sa o citeasca cineva tinand cont ca la inceput, cartea avea o coperta jalnica si nici descrierea nu e grozava, dar hei, sunt surprinsa ca s-a intamplat.


 - De unde te-ai inspirat?

 - Era ora 3 dimineata, nu puteam sa dorm si am inceput sa formulez in gand primul capitol. Habar n-am de unde m-am inspirat, sincer.


 - De ce nu mai faci a 2-a parte?

 - Pentru ca as lungi povestea aiurea si ar deveni plictisitoare.


A/N Multumesc pentru intrebari!

Pentru cei care nu au citit postarea ''Despre Q&A'', intrebarile pentru personaje vor fi postate intr-o carte numita ''In mintea personajelor'' pe care o voi face in colaborare cu DarkSweetGirl. Acolo vor fi si intrebarile ei si ale voastre si o sa va anunt cand va fi postata, deci nu va scoateti cartea din biblioteca inca. Multumesc! SI VA IUBEEEESC!


Doua saptamaniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum