Capitolul 8

21.8K 1.2K 35
                                    

  Am iesit din sala de unde am dat testul, dezamagita. Stiusem ca jumatate din partea a2a a testului  era gresita, iar la partea 1 eram nesigura.

  Ugh! De ce nu invatasem?!

- Hey! Te-ai descurcat?  m-a intrebat Maya in timp ce ne indreptam spre dulapioare.

- Nu! Nu am avut timp sa invat aseara.

- Sunt sigura ca nu e atat de rau!

  Am incercat sa schitez un zambet, dar n-am reusit decat sa-mi schimonosesc si mai tare fata.

- Alo! 1,2,3! Se aude?? In regula, dragi elevi, se auzi vocea directorului Lenon prin difuzoarele amplasate pretutindeni prin liceu, am un anunt foarte important de facut. Cursurile pe care le aveti dupa ora 14:00  vor fi anulate deoarece profesorii vor fi plecati la un consiliu profesoral foarte important in afara orasului. Repet, cursurile dupa ora 14:00 sunt anulate. Va urez o zi buna!

 Dupa incheierea anuntului, jumatate din elevii de pe coridor izbucnisera in chiote si rasete.

- DISEARA, PETRECERE LA MINE LA 20:00!!!!! se auzea Jimmy zbierand si sarind pe holuri.

- Super! Trebuie sa mergem! am auzit-o pe Maya zicand entuziasmata.

- Poftim?!!?

- E un prilej bun sa te mai detasezi de toata situatia asta! Ai fost prea stresata in ultimul timp.

 Desi voiam sa o contrazic, nu puteam. Avea dreptate si poate putina distractie nu mi-ar face rau, chiar daca nu prea imi plac petrecerile astea...

- Ok, am zis eu infranta.

- Grozav! Mergem impreuna acasa la tine si iti vom alege o tinuta!

- Si tu? am intrebat-o eu.

- Nu iti face griji. Eu stiu deja cu ce ma voi imbraca.

 Am facut o expresie dezorientata.

 - Fusta mea de blugi si maioul rosu de catifea plus sandalele mele cu toc.

- Maioul rosu? Cel cu, am facut o pauza, acel decolteu?

 A  inceput sa zambeasca si mi-a facut cu ochiul.

- Wow, i-am raspuns eu in schimb.

- Mersi, mersi, a zis ea pe un ton nostim.


                                       *********


- Ok. Ce zici de asta? ma intreba Maya in timp ce arata spre fusta mea din denim.

- In niciun caz, i-am spus eu stand in pat.

 Era cred ca al 10-lea element vestimentar pe care il refuzam. Totusi, Maya inca imi scotocea printre hainele ramase in dulap, dupa ce aproape jumatate din ele erau aruncate pe langa mine, prin pat.

 Dupa cursuri, am fost mai intai la ea acasa sa-si ia hainele, iar acum era deja imbracata si machiata pentru petrecere.

- Mai e doar o jumatate de ora! Cred ca n-ar trebui sa mai merg! i-am zis eu in timp ce respingeam o alta tinuta.

- Nu! Sa nu te aud spunand asta! Deja esti machiata. Gasim noi si ceva de imbracat. Daca stiam, ti-as fi adus ceva de la mine..., s-a oprit ea dand la o parte o intreaga gramada de haine din dulap.

 Pai, da, eram machiata sau,ma rog, data cu rimel, gloss, putin creion de ochi si cam atat...Nu am lasat-o pe Maya sa ma machiaze prea mult pentru ca nu imi place...

Doua saptamaniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum