Am privit pe fereastra, vazand cum soarele incepe sa se zareasca timid printre nori. Am oftat si mi-am inchis ochii, lasandu-mi capul sa se rezeme de sticla curata a ferestrei camerei mele.
Sunt treaza de acum o ora si ceva, pentru ca un singur lucru am avut in minte, inca de seara trecuta: azi e ziua lui.
Ieri a fost prima zi a pedepsei mele. Am fost trista sa vad ca mama nu mai parea la fel de vesela si intelegatoare legat de ''incident'' ca acum doua nopti, cand Colin s-a furisat in casa.Dar am inteles-o. Fetita ei perfecta a facut ceva rau. Nu cred ca se astepta la asta. Nimeni nu se astepta, si totusi era inevitabil sa se intample.
Tata (caci da, inca de noaptea aceea, l-am numit pe Phil, tata) m-a asigurat ca o sa ii treaca in cele din urma. Trebuie doar sa se obisnuiasca cu ideea ca am crescut si nu mai sunt la fel. Nu mai pot sa fiu la fel.
Inainte ca mama sa imi interzica sa folosesc telefonul si sa mi-l ia pentru tot parcursul pedepsei, am reusit sa vorbesc cu Maya si sa ii explic pe scurt ce s-a mai intamplat.Dupa ce i-am explicat ca am fost pedepsita doua saptamani, mi-a zis ca a inteles si ca o sa vorbim oricum la scoala.Nici nu voiam sa ma gandesc ce o sa se intample dupa ce vor trece zilele de suspendare si va trebui sa ma intorc.
Mi-am scuturat usor capul, incercand sa scap de orice gand care ar putea sa imi stearga zambetul de pe fata, chiar daca stiam ca ar fi imposibil.Intr-un fel sau altul, mama lui Colin, Liz, a reusit sa intre in contact cu mine ieri si sa imi faca o propunere pentru un cadou de ultim moment pentru fiul ei
Am acceptat imediat, amintindu-mi de cadoul pe care il aveam eu pentru Colin si simtindu-ma din nou prost ca tot ce pot eu sa ii dau sunt niste desene probabil nici ele prea reusite, cu el.Intalnirea cu Liz, m-a facut sa imi dau seama ca nu stiu chiar totul despre Colin.
Eram atat de fericita ca mama a trecut cu vederea faptul ca sunt pedepsita macar pentru ziua de azi si m-a lasat sa particip la mica petrecere care va avea loc mai tarziu, la casa lui Colin.O sa fie de fapt, mai mult o ''adunare de familie'' decat o petrecere, dar avand in vedere ca el nu voise nici macar atat, cu totii am fost suprinsi cand a acceptat sa facem ''adunarea'' asta.
M-am ridicat de pe scaun, ducandu-ma in baie sa ma pregatesc pentru o noua zi.
Dupa ce somnul mi-a disparut cu totul din organism, am coborat rapid scarile, mergand direct in bucatarie, unde mi-am gasit parintii vorbind si sorbind din cafelele lor inca fierbinti.
- Neata! vocea mea era la fel de vesela pe cat ma simteam.
- Ooh, uite cine s-a trezit bucuroasa! a exclamat tata venind spre mine si lasandu-mi un mic sarut pe frunte.
I-am zambit fericita, apoi vocea mamei m-a facut sa imi indrept privirea spre ea.
- Neata, scumpo! Sa stii ca Liz a sunat mai devreme si a spus ca a luat cadoul.
Zambetul meu s-a largit, chiar cand credeam ca nu mai e posibil.
- Grozav! am zis si am inceput sa ciugulesc din micul dejun, simtind cum veselia pe care o simtem imi taia pofta de mancare, dar m-am fortat sa mananc stiind ca trebuie sa am forte intacte pentru azi.
- Petrecerea incepe la 18:00, deci ai destul timp sa te pregatesti, a continuat mama si i-am trimis un zambet sa stie ca am auzit-o.
Dupa micul dejun, am mers in camera mea unde am facut niste teme pentru saptamana viitoare. Cand am terminat, ma pregateam sa o sun pe Maya, dar mi-am amintit ca nu mai am telefonul, asa ca m-am dus la birou si am inceput sa desenez.
Orele au trecut fara sa imi dau seama, pierduta in randurile din cartea pe care ma hotarasem sa o citesc nu cu mult dupa ce am luat pranzul.M-am uitat la ceasul de pe noptiera, ale carui cifre luminoase aratau ora 17:02.Am decis ca ar fi cazul sa ma pregatesc.
CITEȘTI
Doua saptamani
FanficCe faci atunci cand afli ca trebuie sa locuiesti timp de doua saptamani cu un baiat pe care nu il cunosti? Ei bine, prin asta trebuie sa treaca Julie, dar atunci cand descopera ca nu e tocmai baiatul rasfatat la care se astepta, totul ia o alta int...