Capitolul 46

9.2K 537 49
                                    

V-ati uitat la videoclipul de la Drag Me Down de la One Direction? Daca nu, UITATI-VA LA EL ACUM!!!!!!! REFRESH NOT REPLAY

E sus la media :-)

Oh si tot acolo e si rochia lui Julie :-)


M-am privit in oglinda incercand sa imi dau seama daca reflexia fetei aceleia eram eu. Nu aratam diferit. Nu fizic, cel putin.

Schimbarea o simteam inauntrul meu. Eram diferita fata de acum cateva luni, dar era o schimbare buna. Stiam asta.

Am inspirat adanc atingand pentru ce parea a mia oara volanasele fine ale rochii. Mi-am plimbat palmele peste materialul fin si rece, simtindu-l ca si cand as fi mangaiat petalele unui trandafir.

Gandurile mele erau imprastiate peste tot.

Nu imi venea sa cred ca ziua balului venise deja.

Nu imi venea sa cred ca eram acum chiar entuziasmata sa merg.

Si in final, nu imi venea sa cred ca aveam sa merg la bal fara sa ma ingrijorez ca peste cateva zile trebuie sa plec si sa las totul in urma.

Pana ca domnul Newman sa decida sa anuleze mutarea, eram hotarata sa fac ca noaptea balului sa ramana o amintire speciala, pentru ca avea sa fie ultima pe care o aveam alaturi de prietenii mei.

Dar acum, cand stiu ca nu ma mai mut, noaptea asta va ramane pur si simplu una dintre multele amintiri.

- Esti gata, scumpo? Colin e aici si-

Am auzit vocea mamei oprindu-se brusc. Cand m-am intors, am vazut-o stand in pragul usii si privindu-ma cu ochii ei blanzi, acum umezi.

M-am apropiat de ea si m-a imbratisat stans, soptindu-mi la ureche.

- Oh, scumpo, esti asa frumoasa.

- Multumesc, mama.

Mi-am inchis ochii pentru un moment, simtindu-ma iar ca la sase ani, cand era prima mea zi de scoala, iar mama ma imbratisa la fel in fata scolii. Simteam aceeasi caldura si iubire.

Era modul ei de a-mi da drumul mai departe.

- Sunt asa mandra de tine, Julie.

I-am auzit vocea delicata, odata ce ne-am desprins din imbratisare, dar mainile ei ma mangaiau inca fin pe brate.

- De tot ce ai facut.

I-am zambit pentru ca inca de cand i-am povestit ce am facut cu Maya, Colin si Tim si cum l-am convins pe domnul Newman sa nu ne mutam, asta e tot ce am auzit de la mama.

- Ai crescut atat de frumos...

M-a imbratisat inca o data, stergandu-si lacrima pe care o lasase fara sa vrea sa ii cada, apoi atmosfera s-a schimbat brusc.

Zambetul i-a aparut din nou pe buze.

- Ok, e timpul sa mergi jos, domnisora, pentru ca e acolo un tanar foarte dragut care te asteapta.

Mi-a facut cu ochiul, facandu-ma sa rad, apoi a iesit din camera.

Am inspirat adanc inainte sa fac si eu acelasi lucru.

Am coborat scarile, auzind vocile ce discutau in sufragerie si m-am indreptat intr-acolo.

Phil a fost primul care m-a vazut si s-a ridicat de pe canapea, apoi Colin a facut la fel.

- Arati superb, Julie, a zis Phil.

Mi-am tinut privirea in pamant, multumindu-i rapid si inghitind in sec, cand l-am vazut pe Colin apropiindu-se si atingandu-mi usor mana.

Doua saptamaniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum