7

7.3K 69 11
                                    

MV Kekasih Gelapku - Ungu.  Antara lagu favourite penulis. Lagu ini telah menjadi pilihan co-author.

Lagu "On The Floor" duet di antara J.Lo dan Pittbull berkumandang dalam sebuah unit apartment di tingkat 17. Mardiana sedang melakukan rutin 'burpee' selama 5 minit sebelum berehat sebentar. Peluh membasahi seluruh wajah serta dadanya yang hanya dibungkus dengan 'sport bra' jenama Nike. Dia perlu menyudahkan senaman ringkas ini dengan rutin 'plank' dan disusuli rutin 'cobra crunch'.

Buat masa sekarang dia lebih gemar bersenam di rumah berbanding di gymnasium. Sementelah Muzaffar telah menyediakan peralatan gym yang ringkas seperti treadmill, indoor bicycle dan bench untuk sit up. Cukup untuk melakukan senaman ringan di rumah. Cuma sesekali Mardiana akan menyertai kelas tarian atau acara Fun Run dan Fun Ride di sekitar Lembah Klang.

Dia merenung jam pada dinding, lima minit lagi menghampiri jam 8 pagi. Kelibat Muzaffar yang keluar jogging seawal jam 7 pagi masih belum kelihatan.

Jus lemon suam diteguk untuk membasahi tekaknya yang kering. Sebiji epal hijau yang diletakkan di atas table top digigit dan dikunyah perlahan.

"Baby, you dah mandi ke belum?!" Kedengaran suara Muzaffar dari arah ruang tamu. Segera dia menapak ke arah suara itu.

"Kita nak breakfast kat mana sayang? Hey, you rasa seksi ke posing camtu?" Mardiana membulatkan mata sebelum melangkah ke arah Muzaffar. Tercuit nafsunya apabila melihat suaminya berdiri menopang sebelah tangan pada dinding dengan peluh membasahi wajah dan tubuhnya. Renungan sepasang mata yang tajam membuatkan Mardiana terpesona. 'Aura cinta' yang terbit dari lelaki ini telah membuatkan jiwanya bergelora.

Pertanyaan Mardiana tidak diendahkan oleh Muzaffar sebaliknya dia cuba beredar menuju ke bilik, namun belum sempat kakinya melangkah, lengan sasanya dipaut lembut oleh Mardiana.

"Hurmm... What a sexy smell!" Hidung Mardiana dilalukan seinci di bawah dagu suaminya. Mardiana menggigit bibir sebelum tangan mendarat pada 'bodysize t-shirt' yang masih tersarung pada tubuh kekar Muzaffar. Jari-jemarinya semakin aktif menjelajah di sekitar dada kemudian dengan perlahan-lahan menuruni ke bawah bahagian abdomen lelaki itu.

Dia menghembus lembut pada sekitar bahagian leher Muzaffar, cuba menghadirkan rasa ghairah di jiwa suaminya. Jari-jemarinya bergerak lancar menyusur ke dalam baju dan mula mencuit pada bahagian puting Muzaffar.

Seperti biasa, Muzaffar akan mempamer riak beku walhal di dalam hatinya buih-buih lava sudah mula mendidih dan bakal menggelegak pada bila-bila masa sahaja. Dia sekadar memerhati perbuatan isterinya sambil mengatur pernafasan agar tidak ketangkapan bahawa dia sedang cuba mengawal berahi yang mula menguasai diri.

Mardiana menolak tubuh Muzaffar dengan tangan kanan agar bersandar pada dinding, sementara tangan kirinya masih lagi bermain di dalam t-shirt sambil jari telunjuknya tak henti-henti memilin puting Muzaffar sedari tadi. Pagi ini dia telah dirasuk oleh mood nakal, terasa ingin 'menelan' vitamin yang sering membuatkan hari-harinya diwarnai keceriaan berpanjangan.

Bibirnya menggigit bibir Muzaffar seketika sebelum mendekatkan wajah pada telinga suaminya.

"I want my vitamin, now."

Sempat dia menjilat cuping telinga Muzaffar sebelum kedua belah tangannya melucutkan track suit yang dipakai oleh suaminya. Tubuh direndahkan agar matanya berada sama paras dengan bahagian abdomen yang masih dibungkus boxer berwarna hitam.

Saat ingin menarik boxer ke bawah, tangan sasa Muzaffar menahan tangannya daripada berbuat demikian.

"Maybe some other time, now tak sempat baby sayang. I ada appoinment pukul 9.30 nanti."

Yang Terlarang Itu GodaanWhere stories live. Discover now