24

4.7K 51 19
                                    

MV Pilihan
Ella - Sembilu

Hanya cahaya lampu malap menerangi tubuh sepasang kekasih yang sedang berselimut di atas katil. Kehangatan lahar cinta yang meletus daripada kedua tubuh mereka mula mengatasi kedinginan suhu bilik.

Mardiana yang dilibas benang-benang berahi panas kini menindih tubuh lelaki yang sedang berada dalam kelesuan dek penangan demam yang entah bila akan kebah. Pun begitu, nafsunya sedikit tercuit hingga menyebabkan dia juga ingin menikmati kehangatan tubuh kekasih gelapnya itu.

"Lain macam you punya notty ni babylove. I couldn't breath!" Iqbal melarikan bibirnya daripada pagutan Mardiana. Dia mula tercungap-cungap dalam mencangkup nafas.

Dengan bertopang kedua lututnya, Mardiana melorot skinny jeans serentak dengan panties dari pinggang hingga keluar dari kaki sambil matanya tak lepas daripada merenung tajam ke arah mata Iqbal yang turut tak berkedip melihat aksi menggodanya itu. Dia menyungging senyuman sinis apabila melihat mata Iqbal yang terbeliak saat menatap tubuh bogelnya. Alah, bukan Iqbal tak pernah tengok!

Mardiana menegakkan badan seraya mengigit bibir. Dia kembali berada di atas abdomen Iqbal. Sesekali dia mengayak punggungnya yang ditekap pada senjata hikmat kekasihnya yang masih bersembunyi. Makin diayak makin keras batang Iqbal. Perlakuan Mardiana sengaja mengundang berahi sang arjuna.

"Can I go further?" Bisik Mardiana di cuping telinga Iqbal sambil jarinya mengusap lembut sekitar dada Iqbal yang tidak berbaju. Usikan nakal Mardiana tidak terhenti di situ, bibirnya mula memagut daging leher Iqbal sehingga lumat.

Hanya desahan suara yang terbit dari kerongkong Iqbal. Badannya yang dingin kini bertukar menjadi hangat. Haba daripada tubuh bogel Mardiana kini membantu menyingkirkan rasa sejuk yang menggigit tubuhnya. Bukan Iqbal tidak berdaya, cuma dia lebih selesa digomol oleh Mardiana. Dia rela sekiranya Mardiana ingin meneruskan aksi yang terlarang itu buat sekian kalinya.

Iqbal membiarkan Mardiana bertindak melucutkan boxer yang dipakai. Sekaligus mereka berdua berbogel di sebalik duvet. Tidak mahu dilihat beku, Iqbal menyertai Mardiana untuk saling meneroka setiap lekuk tubuh masing-masing. Bibir mereka sekejap bertangkup sekejap terpisah. Jari mereka sekejap berada di dada, sekejap di perut, sekejap di leher. Memacu aksi yang lebih agresif dan rakus.

Keghairahan dipacu serentak bersama perbuatan fizikal. Seperti tiada yang mahu kalah dalam mencari peluang untuk menjentik berahi masing-masing. Saling ingin menguasai dan mendominasi.

"Eh, demam you dah hilang?!" Ejek Mardiana apabila melihat Iqbal semakin agresif.

"I demam rindukan you." Tangan Iqbal menarik tubuh Mardiana supaya rebah ke atasnya.

Lidah Iqbal memilin puting payudara Mardiana.

"You ni nakal tapi manja!" Satu tamparan lembut hinggap pada dada Iqbal.

Mereka saling membalas renungan mata. Senyuman dan lirikan mata Mardiana kian menggoda nafsu Iqbal.

Pelayaran yang dimulakan oleh Mardiana kini diambil alih oleh Iqbal. Saling bersaing untuk meraih puncak kenikmatan.

Mardiana lebih ligat berasmara bersama Iqbal berbanding ketika bersama Muzaffar. Mungkin sifat Iqbal yang lebih mudah untuk bertolak-ansur membuatkan Mardiana merasakan lebih diberi peluang untuk mengemudi pelayaran.

"Sayang, let me know if you are cumming. I'm craving to swallow your vitamins." Rengek Mardiana penuh menggoda. Senjata hikmat milik Iqbal masih menujah lubuk berahinya tanpa gagal.

Mardiana hanya terlentang sambil menikmati pacuan Iqbal yang penuh bertenaga.

"Arghh.. I'm cumminggg! Swallow it!" Dengus Iqbal.

Yang Terlarang Itu GodaanWhere stories live. Discover now