27

4.1K 59 15
                                    

"Meen, I sayangkan you. I janji akan jaga you selagi hayat dikandung badan." Lirih Iqbal. Tangannya mengelus pipi Yasmeen yang basak dek airmata.

Diketika mata Yasmin celik. Wajah Adrian yang terpampang di hadapannya. Bukannya Iqbal, suaminya. Jelas kelihatan akan riak wajah Adrian yang angkuh, sombong dan mementingkan diri sendiri. Kesemua sikap itu buatkan dia benci. Hatinya memberontak. Dadanya naik turun, nafas dihirup panjang. Berharap ada keajaiban untuk membantunya pada saat yang genting ini. Dia belum mahu mengalah. Dia tidak redha dengan perlakuan Adrian terhadapnya. Dia sudah punyai suami. Tubuhnya hanya untuk sang suami, bukan orang lain. Dia masih mencari helah untuk melepaskan diri.

Mata Yasmeen memicing. Wajah Adrian yang seperti hanyut dalam khayalan dipandang dengan penuh kebencian. Dia perlu bijak mencipta muslihat agar Adrian tidak dapat melunaskan kehendak nafsunya.

Adrian tersenyum lebar. Tubuh Yasmeen diratah dengan pandangan yang penuh rakus. Dia berasa selesa setelah mendapati Yasmeen seakan pasrah menyerah. Nafsunya juga sudah mencanak-canak mahu dilampiaskan. Peluang ini tidak akan dia sia-siakan.
Batang zakarnya dipegang. Dia mengusap perlahan supaya senjatanya menjadi ampuh untuk menusuk ke dalam perigi milik Yasmeen. Bibirnya cungit. Keadaan Yasmeen yang terbaring lesu menjadikan Adrian berasa yakin bahawa Yasmeen bakal menyerahkan tubuhnya. Lambat-lambat Adrian menekan peha Yasmeen dengan lututnya. Sebelah tangan menekan dada Yasmeen menyebabkan wanita itu sukar untuk bergerak.

Yasmin meronta kecil dan ketika itu tangannya tersentuh telefonnya yang masih berada di atas couch.
'Jika aku melawan, tentu keadaan makin rumit.' Bisik hati kecil Yasmeen. Dia sudah penat. Kudrat Adrian agak mustahil untuk dipatahkan.

"Sayang, I tak selesa. Boleh tak you jangan tekan peha I. Sakit tau!" Rengek Yasmeen. Seketika dia berlakon, berharap agar lelaki ini termakan dengan rengekan manjanya.

Adrian sedikit terpana. Bicara Yasmeen buat pergerakan tubuhnya terhenti. Matanya dipakukan pada wajah yang sedang terbaring di hadapannya. Betulkah kata-kata yang terbit daripada bibir mungil Yasmeen? Wanita itu memanggilnya sayang. Sukar untuk dipercayai kerana sebentar tadi Yasmeen menunjukkan perasaan benci yang teramat. Semudah itukah perasaan itu lenyap? Tapi tidak salah jika dia percaya. Lantas Adrian berganjak dari menindih tubuh Yasmeen. Ada rasa kasihan melihat Yasmeen yang mengerut dahi seolah-olah sedang menahan kesakitan.

"I love you sayang. I promise, I'll not hurt you again. I love you, so much. Soooo much!" Bisik Adrian sebelum mengucup tangan Yasmeen. Dia duduk bertinggung di bawah, merenung wajah Yasmeen dengan pandangan yang bernafsu. Nafasnya turun naik, cuba mengawal nafsu yang sedang beraja di hati.

"Adrian, I tau you nak tubuh I. Okay, fine. Let me pleasure you. I miss your angry bird. Let me see, did he miss me too?" Ujar Yasmeen lemah. Namun semangatnya tidak lemah. Dia sedang merancang sesuatu untuk melepaskan diri.

Adrian diam. Kerutan di dahi mula tercipta saat bicara Yasmeen tamat. Rambut yang berjuntai diselak ke belakang. Walaupun dia hairan dengan perubahan yang ditunjukkan oleh Yasmeen, tetapi dia yakin Yasmeen akan menurut kehendaknya. Wajah Yasmeen yang kemerahan seolah menunjukkan wanita itu juga turut memendam berahi.

Yasmeen merapatkan tubuhnya agar semakin rapat dengan Adrian. Dia meraih tangan bekas kekasihnya itu agar berdiri, sementara tangan kirinya mula mencapai senjata Adrian yang sedang keras terpacak. Serta merta dia berasa mual dan terasa mahu muntah. Namun dia harus menahannya agar tidak ketahuan dek Adrian. Memang dahulu dia sudah terbiasa dengan perlakuan ini. Namun kini, senjata Adrian buatkan dia jelik. Sungguh, dia langsung tidak bernafsu terhadap Adrian. Yang ada cuma perasaan benci.

Tanpa membuang masa, dia mengulum zakar Adrian yang menegang. Dibuat dengan bersungguh-sungguh agar lakonannya menjadi. Lidahnya menujah lubang kencing Adrian semahu hatinya. Jari jemarinya turun naik membelai alat vital lelaki itu.

Yang Terlarang Itu GodaanWhere stories live. Discover now