‼️Eredményhírdetés‼️

422 16 7
                                    

Sziasztok!

Mindenek előtt szeretném mindenkinek megköszönni a részvételt:

Szaszaa16
DozsaRebi
MrmHorvth
Moonsmile03
justonegirl0424

Mindannyian csodálatosak vagytok, akárcsak a novelláitok. Imádtam olvasni mindet egytől-egyig, csak egyet sajnáltam...szívesen olvastam volna még tovább mindet. 😅 De döntenem kellett. Őszintén mondom nem volt könnyű dolgom, mert tényleg mind szuper volt, így próbáltam a legapróbb részleteket is kielemezni, de még ígyis maradt két novella, amelyek közül már tényleg képtelenség volt dönteni ugyanis ez a kettő novella teljesen elvarázsolt, viszont mind a kettő más miatt, ezért úgy döntöttem, hogy a következőkben mind a két novellát fel fogom tüntetni.

Az első novellat, amely összességében az abszolút győztes nálam az Moonsmile03 novellája mégpedig azért, mert bátran mondatja el magáról, hogy valami abszolút egyedit és különlegeset alkotott. Szerintem még sosem olvastam ilyen szemszögből egy történetet sem. Nem is tudom, hogy fogalmazzam meg, amit a novella olvasása közben éreztem, így inkább nem is szaporítom a szót, olvassátok el!

Mielőtt azonban közzétenném szeretnék néhány szót mondani a másik győztesről. Előszöris a te novelládat a következő posztban fogom közzé tenni mégpedig egyrészt azért, hogy ne keveredjen a két történet, illetve szeretném elmondani róla, hogy imádtam. Tökéletes az alapsztori és a megfogalmazás is és amiért nem tudtam dönteni és szeretném kirakni ezt a történetet is, hogy nagyon-nagyon bírnám, ha egyszer folytatnád ezt a történetet ugyanis szerény véleményem szerint ez egy tökéletes alapsztori és nekem nagyon hiányzik a folytatás, úgy érzem ebben még van és benned is! 😊 Ez a novella nem másé, mint a tied justonegirl0424!

Szóval gratulálok mindenkinek és mégegyszer köszönöm, hogy részt vettetek! Sokat jelentett nekem! 😊

Akkor tehát következzen Moonsmile03 novellája!


Nem mehetsz el!

Ott kellett lennem minden versenyen. Néznem kellett, ahogy száguldozik és kockára teszi az életét egy futamgyőzelemért, várva, a végzet mikor kívánja magához venni.

Oh, bocsánat, ki kell javítanom magam. A nagybetűs ,,Végzetről” beszélünk...ne legyünk tiszteletlenek. Persze nem ilyen katasztrofális a helyzet, csak én vagyok egy kicsit stresszes, amiért pont egy autóversenyző jutott nekem. Ráadásul éppen a szezonnyitó futam zajlik, úgyhogy azt sem tudom, hol áll a fejem. Úgy látszik 2016 sok meglepetést tartogat még. Változtak a szabályok, az időmérő kész rémálom volt, talán még sosem kellett ennyire koncentrálnom, pedig tapasztalt vagyok.

35 éve azt a feladatot kaptam, hogy őrizzem egy lélek biztonságát és élete során megóvjam a bajtól. Ti úgy definiálnátok engem: ,,őrangyal”.
Sok teória szól a létezésünkről, de valahogy sosem nyert bizonyítást. Ez hasznunkra is vált, szépen meghagytuk az emberiséget ebben a hitben és békében figyeltük, hogyan fejlődik, miközben az igazság kutatásának vágya lassan feledésbe merül.

13 óra 56 perc. Nemsokára indul a felvezető kör. Egy versenyző majd nem fog tudni elindulni, de ez szerencsére nincs rossz hatással ránk nézve. Amúgy sem járt jól ezzel az új szabályzattal.
A 12. helyről rajtolunk, a középmezőnyből, ami a legizgalmasabb csatákat tartogatja. Elégedett vagyok, a McLaren sokat fejlődött, és érzem a pozitív kisugárzást. Minden rendben halad, egyenlőre megvan a kellő figyelem, nincs sok feladatom.

NovelláimWhere stories live. Discover now