7.

2.5K 88 0
                                    

Je to tady. Právě teď stojím na nástupišti 9 a třičtvrtě. Všichni žáci se těší na nový školní rok, na své kamarády a mají úsměv až od ucha k uchu. Já se taky těším, ale mám obavy.

Bojím se toho, že si nenajdu kamarády a že na všechno budu sama. Že mě nikdo nebude mít rád a taky toho že se vrátí pán zla.

Naposledy se ohlédnu za svojí rodinu, smutně se usměju a naposledy jim zámávám před tím než nastoupím do vlaku.

Všude bylo plno. Došla jsem až na konec chodby a tam seděla hnědovlasá dívka se zrzkem a tmavovláskem.

"mohla bych si k vám prosím sednout? Všude jinde je plno a navíc vy mi připadáte z těch všech nejsympatičtěji." dívka s hnědými vlasy se usmála a ti dva kluci také a řekla "jistě že můžeš jít k nám" úsměv jsem jim opětovala a sedla jsem si.

"můžu se zeptat na tvé jméno?" ozval se zrzek "ah ano, jasně já jsem Heather. Heather Hillová. A vy?
" no já jsem Ron Weasley" "Já Hermiona Grangerová a tohle je-" "já jsem Harry." "jo Harry Potter" dopověděla Hermiona "těší mě" řekla jsem.

Zamyslela jsem se... Harry Potter... to mi něco říká. Že by se o něm moji rodiče zmiňovali?

"ano, vím kdo jsou tvý rodiče" řekl Harry "jak si to-" "neptej se prostě mi to došlo když jsi se na mě tak podezřele dívala. Jsem tvůj vzdálený bratranec." "jo tak... Myslela jsem si že se mi o tobě rodiče nějak zmiňovali. Od čehopak máš tu jizvu?" zeptala jsem se.

"od toho-jehož-jméno-nesmíme-vyslovovat" řekla Hermiona. "aha, chápu. Proč ale tenkrát nezabil i mé rodiče?" "mám takový pocit že se dobře schovali a tebe nechali... Třeba tvoji babičce?" zamyslel se Ron.

"asi... Asi to tak bude. Ale stejně nechápu proč se tak zbaběle schovali a nechali tvé rodiče zemřít." Harry se na mě smutně podíval a řekl "chtěli ochránit vaši rodinu. I mé rodiče. Bojovali, ale pak jim došli síly, takže se museli schovat. Nebuď na ně naštvaná Heat."

"nechci vás rušit při tomhle důležitém rozhovoru ale měli bychom se převléct." řekla hermiona "za chvíli jsme totiž v Bradavicích"

Věděla jsem, že tohle je dobré znamení. Nebyli jsme ještě ani v bradavicích a už jsem si našla kamarády a dokonce i mého vzdáleného bratrance, který je opravdu úžasný.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat