Byla jsem opravdu zmatená. Proč mě Harry políbil i když moc dobře ví že jsme rodina a proč tam byl Malfoy a rychle odběhl když nás viděl? Celý den jsem si kladla tyhle otázky, ale přesto jsem dělala že se nic neděje.
S Harrym jsme se normálně bavili a nijak tu včerejší událost neřešili. Chtěla jsem si odchytit toho blonďáka ale celý den jsem ho nikde neviděla.
Tak jsem se rozhodla mu poslat dopis.
"ahoj Malfoyi, byla bych ráda kdyby jsi dorazil po obědě do knihovny a já ti to vysvětlila.
H. H"
Zabalila jsem obálku a dala jí B aby jí doručila. Doufala jsem že dojde protože jsem mu to chtěla vysvětlit, aby zase neroznášel po škole nějaký žvásty.
Čekala jsem v knihovně a on došel.
J: "ahoj... díky že si došel. dlužím ti vysvětlení"
D: "jo to teda dlužíš, vždyť je to tvůj bratranec!"
J: "hele uklidni se... já vím že jsem jeho rodina ale myslíš že to byla moje chyba? Já si ho nezavolala." řekla jsem klidně, a nemohla jsem uvěřit tomu že to říkám tak klidně. Zrovna já Heather jsem byla klidná když tady po mě začal jančit kluk kterého jsem dříve neměla v lásce.D:" jaktože si tak klidná i po tom co jsem tak vyjel? "
J:" sama nevím. Ale opovaž se někde šířit to že s Potterem něco mám!"
D: "myslíš si, že mi jde opravdu jenom o to abych tě co nejvíc pošpinil?"
J: "a o co ti teda jde?"
D: "Hillová, ty jsi opravdu úplně blbá."Došel ke mě a dal mi pusu na pusu a pak mi do ucha a zašeptal "doufám že ti to nebude trvat dlouho, a dojde ti to." a pak už odešel.
Co to mělo proboha znamenat? Vyběhla jsem z knihovny, a bězěla jsem do svého pokoji ze slzami na krajíčku.
Doběhla jsem ke své koleji, utřela si oči, nadechla jsem se, nahodila falešný úsměv a otevřela jsem.
Herm byla na pokoji, takže jsem jí jenom pozdravila a lehla si do postele. Chtěla jsem jet na víkend k babičce. A nevím jak, ale ten nahoře mi to dopřál a udělalo se mi špatně, takže jsem už v pátek jela k babičce.
ČTEŠ
he is different.
RomanceCo když přijde do Bradavic dívka která nejen že změní celé dějiny čar a kouzel, ale i člověka, který z venku vypadá nezranitelně, ale co když tam někde hluboko uvnitř zranitelný je? Předem se omlouvám za chyby a za to že většina věcí, spíš skoro vše...