35.

1.3K 58 3
                                    

Po plese mě Draco vzal na věž.

"promiň Heather že ti to dneska říkám už asi po páté, ale jsi opravdu nádherná. Jsi ta nejhezčí a nejúžasnější holka kterou jsem kdy viděl."
"děkuju... děkuju moc, jsi fakt hodný, a já si toho vážím, protože mi příjde že si takový jenom na mě."

"jo... jo jsem takový jenom na tebe. A nevím proč. Ale nevadí mi to. Jsem na tebe hodný rád"
"já na tebe taky" objala jsem ho.

V objetí jsme spolu byli ještě asi dalších deset minut. Pak jsme si sedli k oknu a pozorovali jsme hvězdy. Bylo mi dobře. Snad nejlíp v mém životě.

"mám tě opravdu rád" řekl.
"já tebe taky, ani nevíš jak moc"
"vím, a vážím si toho Heather."
"myslím že bychom už měli jít do svých pokojů"
"jo asi... Asi měli."

Chytl mě za ruku a šli jsme do našich pokojů. Po cestě jsme potkali hodně "párečků" na chodbách co se ocicmávali a vždycky jsme se s Dracem na sebe podívali jakože 'fuj to je fakt hnus' a pak jsme se tomu zasmáli.

Když už jsme byli u svých kolejí tak mě objal a dal mi pusu do vlasů a řekl "hezky se vyspi, Heat."

Asi rád říkal moje jméno, když ho říká za každou větou.

"dobrou Draco"

Přišla jsem do pokoje a Hermiona se zamilovaně koukala do zdi
"ale ale, takže tady se někdo zamiloval a Ron to asi nebude" zasmála jsem se
"hele sklapni to nikdo neřekl!" řekla Hermiona ze smíchem.

"nevím jak ty a ta tvoje zamilovanost, ale já už bych šla ráda spát, takže by si mohla zhasnout" řekla jsem pořád s takovou tou ironií v hlase.

"jo já zhasnu, aby jsi mohla jít spát a aby se ti mohlo zdát o Dracovi a o tom jak spolu chodíte a muchlujete se" řekla Herm "hele sklapni a pojď taky spát" řekla jsem a začali jsme se obě dvě smát.

Tohle byl snad můj nejlepší den v životě.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat