65.

1K 42 0
                                    

Vedle mě lítali kletby a já tam stála jakoby se můj čas zastavil. Koukala jsem se na jeho mrtvolu. Až mi to konečně došlo. Byl to ten blonďák. To on ho zabil!

V tu chvíli jsem se konečně vzpamatovala a vytáhla jsem hůlku a začala útočit proti smrtijedům.

Měli na sobě sice masky ale i tak jsem toho blonďatého lháře a vraha poznala. Viděla jsem jak posílal nepromijné kletby na Nevilla který je jen tak tak stíhal odrážet.

Heather. Nádech. Výdech. Ubliž mu stejně tak jako on ublížil tobě. A zachraň svého úžasného kamaráda. Ano přesně to jsem udělala. Zamířila jsem hůlkou na blonďatého chlapce a nahlas jsem zakřičela:

"mdloby na tebe!" bylo to tak silně, nahlas a zřetelně zařvané že to nebohého Malfoye odhodilo snad 10 metrů od místa kde před tím stál.

Popadla jsem Nevilla za ruku a běžela s ním někam kde je to míň nebezpečnejší protože vypadal vyčerpaně.

"jsi úžasná Heather, děkuju! Kde jsi se to takhle suprově naučila?"
"musíš mít na určitého člověka takový vztek že to pak jde vlastně samo" řekla jsem usmála jsem se a v tu chvíli jsem byla pryč.

Bublalo to ve mě. Doslova to ve mě vřelo zlostí na Draca Malfoye. Vrátila jsem se zpátky. Blonďák už se očividně zase vzpamatoval a už posílal kletby na dalšího z mých kamarádů. Na Rona. To mě naštvalo ještě víc než kdy útočil na chudáka Nevilla.

"ty bezcitný hnuse!" zařvala jsem
"expeli-" chtěl mě odzbrojit když jsme na něj začala mířit hůlkou
"protego"
"mdloby na tebe!"

Zakřičela jsem dvě kouzla směrem k blonďákovi. Odrazila jsem jeho odzbrojovací kouzlo a opět jsem ho odhodila.

Vždyť chtěl ublížit mým přátelům!?

Stále jsem na něj mířila hůlkou a on se po chvíli zvedl do sedu a pohlédl na mě. Neměl se jak bránit. Měla jsem možnost to udělat. Třeba ho zabít kdybych chtěla. Nebo ho začít mučit za to co udělal. Ale nechtěla jsem. Byl bezbranný.

Seděl a čekla stejně tak jako Ron, co udělám. V tu chvíli na nás začali útočit další smrtijedi a já jen chytla Rona a začala odrážet a vyhíbat se kletbám.

Po chvíli vše utichlo. Smrtijedi zmizeli i s blonďákem.

Ron se na nic neptal. Bylo mu to víc než jasné.

Došlo mi, že teď od Malfoye budu mít alespoň chvíli klid, když odešel společně ze smrtijedmi a ti se tak často neukazují.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat