29.

1.4K 61 8
                                    

Šla jsem si také lehnout do svého pokoje, protože bylo opravdu ještě na vstávání brzy.

Někdo pak otevřel dveře a přišel ke mě ale já už to moc nevnímala protiže jsem byla v takovém tom polospánku. "jsi roztomilá když spíš, nebo když to jenom předvádíš" zašeptal a odešel.

Sakra, on mě slyšel. Hned jak za sebou zavřel dveře tak jsem vyběhla za ním.

J:"ty jsi to slyšel?"
D:"jo" usmál se
J: "ups...sakra" řekla jsem potichu
D: "copak, lituješ toho snad? Bojíš se že 'rozlomím' tvé" kamenné"srdce?
J:" je mi jasný že to je to o co ti celou dobu jde. "
D:" proč si to myslíš? "
J:" vypadni. "

Po mém posledním slovu se sebral a opravd odešel pryč, ani nevím kam, ale bylo mi to popravdě jedno, protože jsem byla naštvaná. Tohle jsem neměla sama sobě dovolit. Dovolit sama sobě být na něho hodná, protože on toho zase jenom zneužil proti mě a teď mě budou mít všichni za úplnou blbku.

Začala jsem se mu zase vyhýbat, i když hráli někdy večer zase flašku tak už jsem se přemluvit nenechala. Všimla jsem si že tam s něma už moc nehrává a tak jsem se všech zeptala "kde máte Malfoye?"

"bez tebe ho to nebaví" řekl Blaise a uchechtl se. Pansy na něj a pak na mě hodila hnusný rypák. "velmi vtipné" odsekla jsem "můžeš se k nám konečně přidat když tu není, všem došlo že nehráváš kvůli němu"

"když si to myslíš... a klidně se přidám"

"Pottere chceš pravdu nebo úkol?"
"úkol"
"ty a Heather" a ukázal na pusu

Harry ke mě pomalu došel chytil mě za boky a políbil mě. Když najednou přišel do místnosti on... Došel k Harrymu a odtrhl ho ode mě.

"Jsi už sakra normální Pottře?! Vím že je to jenom flaška, ale už by si jí mohl nechat sakra na pokoji, protože asi nevíš s kým si zahráváš!" vyjekl Draco

"Draco uklidni se! Je to jenom hloupá flaška!"

Konečně jsem Draca a Heather začala k sobě tak nějak spojovat, už bylo taky na čase protože tohle je už skoro třicátá kapitola a mezi něma se toho nic moc neudálo:D snad se vám příběh zatím líbí, doufám že ho udělám co nejdelší, protože já dlouhý a napínavý příběhy miluju<33 V

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat