Draco udělal tu největší blbost. Až Brumbál odešel tak mě předevšema políbil. Ano, většina lidí věděla že mezi námi něco je, ale teď už to věděli úplně všichni.
Všichni začali oslavovat, na stolech se objevilo spousty jídla a pití.
My s Dracem jsme se ale po chvíli vypařili, protože on se mnou měl nejspíš určité úmysli. Na chodbě jsme se začali líbat. Pak jsme běželi směrem k zmijozelské věži.
"ale, ale... Kohopak tu máme? Že by ty naše dvě hrdličky?" řekla Pansy jedovatě a já se zastavila a Draco také
"hele, nech si toho, jo?" odsekla jsem
"achjo holka.... Jsi naivní jestli si myslíš že to co mezi vámi je, je opravdové." staorstlivě se na mě podívala a v ruce svírala nějaký papír"jak ty můžeš vědět že to není opravdový?!?" křičela jsem na ni.
"až si tohle přečteš, tak ti to bude více než jasný."
Vzala jsem do ruky list který mi podala a přejela ho očima."Pansy, nedělej z toho drama, vždyť víš že to na ni jenom hraju. Scházím se s ní jen proto abych ji pak mohl zlomit srdce, protože se do mě zamiluje, nebo možná už zamilovala. Budu ještě slavnější až zjistí že jsem to její ledové srdce zlomil. Takže se neboj, není to opravdový ale ona si naivně myslí že je. Můj plán zatím dokonale vychází. D. M. "
Bylo to jeho písmo. Pansy ho nijak nezfalšovala. Psal to on. Pohlédla jsem na ni a snažila jsem se udržet slzy.
" a to není ještě všechno" přešla k Dracovi který nevěřícně koukal na mě a byl úplně mimo. Pansy k němu došla a ohrnula mu rukáv. Draco sebou škubl a odstrčil ji.
Na ruce měl znak zla.
"je to smrtijed, vidíš?"
Pohlédla jsem k Dracovi."gratuluji. Tohle se ti opravdu povedlo. Dokázal si to co si chtěl! Jsi spokojený?!" začala jsem na něj křičet.
"ale Heather prosím nech mě ti to vysvětlit" začal prosit a do očí se mu nahrnuly slzy.
"nic mi vysvětlovat nemusíš. Doufám že ti to s ní vyjde když nám to nevyšlo a ani nikdy vyjít nemělo." ukázala jsem na Pansy a pak jsem rychlou chůzí odešla ze slzami v očích.
ČTEŠ
he is different.
RomanceCo když přijde do Bradavic dívka která nejen že změní celé dějiny čar a kouzel, ale i člověka, který z venku vypadá nezranitelně, ale co když tam někde hluboko uvnitř zranitelný je? Předem se omlouvám za chyby a za to že většina věcí, spíš skoro vše...