15.

1.8K 67 0
                                    

Opět jsem se rozloučila s rodiči a nastoupila do vlaku a sedla si za mými přáteli, kteří mě všichni objali. "chyběli jste mi" prohlásila jsem a všichni zaráz řekli "ty nám taky" usmála jsem se na ně a oni mi úsměv opětovali.

Hned jak jsme si sedli, tak jsme slyšeli jak někdo křičí na chodbě vlaku a tak jsme se šli podívat co se děje.

Byl to Nevill který chtěl aby mu Draco vrátil jeho žábu. "můžeš mi říct co zase děláš Malfoyi?" zařvala jsem  na něj "Hillová zase ty?" řekl "jo, vrať mu tu žábu hned" "no dobře, aby jsi se nepo, zkazíš každou srandu" šla jsem k němu a vytáhla jsem mu krabičku z jeho kapsy.

"tohle je taky sranda že? Chytej Rone!"
"Hillová okamžitě mi ji vrať, nebo uvidíš! " řekl "co uvidím? To jak budeš brečet a klečet u mne na kolenou abych ji neotvírala?" zasmála jsem se a hodila jsem mu ji zpátky.

"blbec" odfrkla jsem.

Tak jako minulý rok jsme šli na zahájení školního roku, a k nám do party přibila i Ronova mladší sestra Ginny. Jo patřili k nám i jeho dva starší  sourozenci ale ti se s námi tolik nebavili protože byli prostě starší.

Ginny byla hodná holka už od pohledu, a nejspíš se jí líbil Harry ale ten o ní nejevil moc zájem, spíš se věnoval mě. Což mi nebylo zrovna příjemný ale, byl to můj bratranec takže na mě ani nic zkoušet nemohl.

Za to Ron randil s každou druhou a vůbec mu nedocházelo co mu chce Hermiona jejím chováním říct. Líbil se jí. Svěřila se mi s tím už minulý rok a já jsem slíbila že jí pomůžu.. vy víte s čím, mrk, mrk.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat