55.

1.1K 49 1
                                    

Když jsme se vrátili ze snídaně tak jsem mohla jít ještě chvíli na pokoj protože rodiče měli dorazit až o půl desáté, takže jsem měla ještě 15 minut.

Všimla jsem si na posteli toho dopisu který jsem nestihla otevřít. Rozhodla jsem se že ho tedy otevřu až teď.

Byl to dopis od Draca.
"milá Heather. Asi si říkáš proč jsem ti nedal větší dárek, ale tenhle který ti chci dát a to osobně je něčím jiný a vyjmečný. Doufám že to oceníš a že dorazíš. Dneska v 6. u vody na tebe budu čekat.  S láskou Draco♡."

Jak sladký. Samozřejmě že dorazím. Rodiče dnes mají v plánu odjet už v 5. Aby stihli doma nachystat večeři a dárky pro návštěvu. Takže to všechno úplně v pohodě stihnu.

Bylo už pět minut před půl desátou tak jsem se rozhodla, že už půjdu aby na mě rodiče nemuseli v té zimě čekat.

"ahoj Heather, ahoj Petere! Moc jste nám chyběli" řekli naši rodiče a poté jsme se všichni společně objali.
"tento rok jsme se rozhodli, že vás vezmeme do Prasinek a tam si budete moct vybrat dárky k vánocům a potom se stavíme do zábavného parku! Co na to říkáte? Těšíte se?" vyhrkla máma jako kdyby jí bylo 10 a dostala pod stromeček velký dárek.

Oba dva s Peterem jsme radostně souhlasili a vydali jsme se s rodiči do Prasinek. Já jim předala svoje dárky a Peter taky. Od Petera jsem dostala náramek pro štěstí a on ode mne dostal model auta.

Procházeli jsme Prasinkami a zavítali snad do každého obchodu. Vybrali jsme si snad milion sladkostí, oblečení, věcí do školy a podobně. Peter měl spousty hraček, zatímco já si vybrala boty značky vans, skateboard a poměrně drahou kosmetiku.

Potom jsme se šli naobědvat do restaurace a pak jsme se odebrali zpátky do hradu si odnést všechny ty věci.

Dneska byl v Bradavicích celkem nabitý program. Zpíval sbor, ve kterém jsem měla tu čest si zaspívat jednu písničku i já, tančilo se, hráli se různé hry, venku se všichni koulovali a stavěli sněhuláky.

Když už odbylo 5 hodin tak naši rodiče odjeli a já šla zpět do Velké síně. Zastavil mě Draco.

"tak jak si užíváš tyhle vánoce?" zeptal se "úžasně! Tyhle vánoce byli ty nejlepší v mém životě!" vyjekla jsem a Draco se na mě usmál "tak to je dobře, hrdinko, a chtěl jsem se zeptat jestli teda dnes dorazíš?"
"samozřejmě že dorazím"
"dobře tak já na tebe počkám ve společenské místnosti pro jistotu. Jinak děkuju za dárek, je fakt úžasný"
"není za co." usmála jsem se a odešla

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat