Zrádce. Hnusný, odporný zrádce, který si hraje jenom s citmi lidí. Je podobný jeho otci. Dokonce je podobný i pánovi zla.
Všichni si stoupli k mrtvému Brumbálovi. Zvedli hůlky a já ji zvedla též, na počest našemu úžasnému řediteli.
Po chvíli jsem to nevydržela a vytratila se z tama. Nikdo si mě naštěstí nevšiml.
Celá ubrečená jsem doběhla do našeho pokoje. Zamkla jsem se v koupelně.
Měla jsem takzvaný mental breakdown z toho všeho. Nedokázala jsem to vstřebat. Vzala jsem do ruky nůžky a udělala to, čeho jsem se vždycky bála a ani nevím proč.
Ustřihla jsem si vlasy. Teď byli krátké asi po ramena když byli vyžehlené. V tom mě napadla další blbost. A to si je obarvit na tmavě hnědou barvu.
To bylo také součástí mého breakdownu ale zároveň i součást mého plánovaného glow upu. Nechci aby někdo poznal že mě rozchod s Dracem nějak trápí i když mě to trápilo víc než cokoliv jiného.
Ale teď je to za mnou. Potřebuji změnu a to hodně velkou. Rodiče mě asi přizabijí až mě uvidí takhle, ale já prostě potřebuji změnu.
Ráno jsem se probudila a v pokoji už nikdo nebyl. Asi jsem zaspala. Pak mi ale došlo že je sobota a že musí být pěkně pozdě když v našem pokoji už ani Hermiona není.
Dnešek byl zvláštní. A jelikož byla neděle, tak jsem se rozhodla nikam dnes nevycházet.
"Heather! Jaktože si tak dlouho spa- co to?"
"já nevím, prostě je toho hodně teďka."
vzdychla jsem a Hermiona vypadaka že se mnou soucítí."vím že je Draco smrtijedem, a tu smrt svedli někteří žáci na něj a učitelé smrt Brumbála naopak svedli na pána zla, ale zabil ho Snape. A Draco se sem vrátí, ale ne na moc dlouho, bude muset pánovi zla udělat ještě nějaké služby asi."
Panebože. Nechci ho mít každej den zase na očích, i když ho pořád miluju i přesto všechno. Ale vidět ho nechci. Ještě to ve mě neuhaslo.
ČTEŠ
he is different.
RomanceCo když přijde do Bradavic dívka která nejen že změní celé dějiny čar a kouzel, ale i člověka, který z venku vypadá nezranitelně, ale co když tam někde hluboko uvnitř zranitelný je? Předem se omlouvám za chyby a za to že většina věcí, spíš skoro vše...