45.

1.2K 55 1
                                    

Pohled Heather:
Po chvíli jsem začala vnímat a věděla jsem že ležím na ozdravovně a slyšela jsem Draca jak se ptá na to jestli budu v pořádku. Zněl trochu hystericky jako bych snad měla umřít.

Potom za mnou někdo přišel a chytl mě za ruku. Byl to Harry. "jsi hrdinka Heather" řekl a já otevřela oči, usmála jsem se a řekla jsem "opravdu?"
"ano" oddychl Harry a dojemně se usmál.

Když všichni odešli tak mi sestra řekla že budu moct s tadyma odejít už zítra ráno. Super, ale kde budeme potom spát? Jakože naše a Havraspárská kolej? Bože, já hloupá. Jasně že nás roudělí do mrzimoru a zmijozelu.

Na druhý den ráno si pro mě přišla Herm a řekla mi že budeme teď spávat tak půlroku u zmijozelu i s Harrym, Ronem, Lunou, Peterem a Nevillem než opraví naše koleje. Bože, zmijozel. To zase budou hádky.

Mě, Herm a Lunu dali do společného pokoje. Harry, Nevill, Ron a můj bratr Peter byli na pokoji společně. Zmijozelští sice neměli naši kolej moc v lásce, ale jelikož věděli že minule když oni měli spát u nás, tak jsme se na ně snažili být hodní, tak uspodářali menší párty.

S holkama jsme se rozhodovali jestli tam vůbec půjdeme ale nakonec došli kluci i s Ginny a dvojčaty kteří spali v mrzimoru a přemluvili nás, takže jsme se nakonec rozhodli že půjdem.

Dvojčata tam budou taky, takže super aspoň někdo mě tam bude kontrolovat abych to s tím alkoholem moc nepřehnala. Jinak ano, bude tam i alkohol, protože kdyby tam nebyl alkohol tak by to nemohla být párty u zmijozelu.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat