72.

1.2K 49 0
                                    

Všechno utichlo. Smrtijedi se zastavili. Přestali bojovat. Začali jim na rukou mizet znamení zla.

Harry vyšel za nimi. Herm, Ginny a Ron se za ním rozběhli a objali ho.

Pak jsem se vynořila já. Všichni začali radostně křičet, protože jsme oba dva přežili a zabili jsme voldemorta. Smrtijedi už neměli takovou sílu.

Uvědomila jsem si ale jednu věc. Draco mě opravdu miloval a já jsem si byla stoprocentě jistá že já ho taky. Když někoho opravdu miluješ, tak dokážeš odpustit cokoliv, ale nezapomeneš.

Já odpouštím ale nezapomínám.

Smrtijedi začali odcházet. Začala jsem panikařit protože jsem potřebovala ihned najít toho blonďáčka. Zahlédla jsem ho. Stál tam a koukal na mě s udiveným výrazem. Jakmile ho jeho matka s otcem chtěli odtáhnout pryč, se začal zmítat a chtěl se ke mě rozběhnout.

Na nic jsem nečekala a běžela jsem k němu. On se mezi tím vyprostil od svých rodičů.

Přišla jsem k němu. Chvíli jsem se na něj koukala ale pak udělal něco, co jsem ani já a ani nikdo jiný nečekal. Políbil mě. Já si ho k sobě přitáhla a obmotala jsem svoje ruce kolem jeho ramen. Pak jsem ho pevně objala a on mě taky.

Začali mi po tvářích stékat slzy štěstí.

Dracovi také začali téct slzy a pak zašeptal "promiň.."

Jeho rodiče pochopili, i když jim to chvíli trvalo, že ho tady musí nechat. Však co, Luciusovi byl jen na obtíž a málem by ho pán zla kvůli Dracovi zabil kdyby se nad nimi neslitoval.

Moji kamarádi za mnou za chvíli přišli a objali mě. Také plakali. Zvládli jsme to.

Když jsem se zpátky otočila na Draca tak klečel na koleni a vytahoval něco z kapsy. Byla to černá krabička, kterou pak otevřel. V ní byl nádherný prsten, s červeným kamínkem.

"Heather. Vím že nikdy nezapomeneš na to, co jsem ti udělal i když to co jsem psal, nebyla pravda ale i tak pevně doufám že si mi odpustila... A tak se tě chci zeptat. Vezmeš si mě?"

Ruce jsem si dala na pusu a z očí mi začali stékat další slzy.

"ano" hlesla jsem a v tu chvíli jsem byla v Dracově náruči a všichni kolem nás začali tleskat a povykovat.

Já a Draco Malfoy budeme co nevidět svoji.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat