26.

1.4K 58 5
                                    

Byli jsme s bráchou už v Bradavicích a naštěstí ho také přiřadili do Nebelvíru. Byla jsem na něho pyšná a doufala jsem že nebude dělat problémy.

Cítila jsem na sobě něčí pohled. Byl to ten kluk ze zmijozelu. Proč se na mě tak díval? "Heat, víš o tom že se na tebe zase Malfoy kouká?" řekla Herm "kdo to je Malfoy?" otázal se můj bráška.

"kluk kterému se radši vyhýbej. Je to blb" řekl pobaveně Ron a my se tomu všichni zasmáli. Úplně jsem vypustila z hlavy to že mě políbil.

Na chvíli jsem s ním navázala oční kontakt. Připadal mi hezčí než kdykoliv jindy. Nechápala jsem to. Vždyť je to v podstatě pořád můj nepřítel.

Po večeři se stalo to čeho jsem se snad dneska nejvíce obávala. Draco si mě odchytl.

"Heat... Proč ses mi pořád vyhýbala a teď si ze mě nemohla zpustit oči?" řekl nejistě.
J: "protože jsem nechtěla aby mezi námi něco bylo po tom co si mě políbil chápeš?
D:" proč ne? "
J:" tak hádej, v podstatě tě pořád nesnáším a ty mě taky"
D: "já tě mám rád a ty mě taky, protože jsi mi to sama řekla"
J: "no dobře, ráda tě možná mám ale nic víc, je ti to jasný?"

On si jenom povzdechl a odešel pryč.

Druhý den ráno jsme se dozvěděli že někoho ze zmijozelu zabili a že budou muset jít spát k jiným kolejím do společenských místností. Jasně že k nám šli spát Draco a Pansy. Achjo já na ty dva mám opravdu štěstí.

Když jsem procházela společenskou místností tak se Pansy lepila na Draca a on vypadal jakoby mu to bylo úplně jedno. "jak sladký" řekla jsem a po té si Pansy od sebe Draco odstrčil a já se tomu musela zasmát.

Bože ti dva si jsou fakt souzeni.

Kromě toho jsem se začala zase bavit s Harrym, Herm a Ronem. Už jsem nebyla ta co chtěla mít od nich klid. Chtěla jsem se s něma bavit, ať už mě to mělo stát cokoliv.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat