40.

1.2K 55 0
                                    

Dny zase plynuli jako voda a já se po čase přestala tolik stýkat s Dracem, protože jsem se bála že k němu začnu opravdu něco cítit, a že jestli něco s ním začne a pak to skončí tak že mě to bude hodně bolet. Jak psychicky, tak fyzicky.

Má o mě asi starost a bojí se že už ho nemám ráda. Mám ho ráda pořád stejně. Ale bojím se.

Blížil se také nějaký vánoční večírek, ale já tam neměla s kým jít, protože se mě ještě nikdo nezeptal. Harry šel s Ginny, Ron s Hermionou a Nevill s Lunou. A já nejdu s nikým.

"ahoj Heat"
"jé ahoj Olivere, potřebuješ něco?"
"no.... vlastně.... jo potřebuju. Nešla by jsi se mnou na ten vánoční večírek?"

Jelikož mě ještě nikdo nepozval tak jsem s tím souhlasila. "jasně že půjdu"
Mrkla jsem na něj a odešla. Co si budem Oliver není úplně k zahození takže proč jeho nabídku nepřijmout.

Čas se krátil a zanedlouho tady byl den kdy se konal večírek.

"Heather?"
"ano Draco?"
"jdeš už s někým na ten večírek?"
"samozřejmě že jdu, vždyť je už dneska"
"aha, tak ahoj"
"čauky"

Trochu pozdě došel hoch. Nu což, teď se půjdu nachystat a pak půjdu společně s Herm na ten večírek.

Já si vzala zlaté uplé šaty a k tomu černé boty na podpatku. K tomu jsem si udělala zlaté oční stíny s linkami a červenou rtěnkou a vlasy jsem si dala do vysokého culíku.

Herm si brala černé šaty a vlasy měla rozpuštěné.

"ahoj Olivere"
"ahoj Heat, vypadáš skvěle, nepůjdeme si dát něco k pití?"
"děkuju, a jo klidně"

Oliver byl moc fajn. Hodně jsem se s ním nasmála. Pak jsme si šli zatančit.

Když jsem s Oliverem tančila a usmívala se na něj jako blázen, tak jsem na sobě ucítila něčí pohled. Byl to Draco. Stál sám v rohu a pečlivě nás pozoroval. Bylo mi to jedno. Nechtěla jsem se jím zabývat, chtěla jsem si dnešek užít protože to bylo nejspíš naposledy co něco takového zažiju. Protože potom už bude jenom a jenom hůř.

Když večírek skončil tak jsme šli společně s Oliverem do naší koleje. Ve s.m jsme se rozloučili a objali a pak jsme šli každý do svého pokoje.

Úžasný večer. Sice se nevyrovnal plesu ale byl fakt super.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat