16.

1.8K 61 4
                                    

Dneska nám Snape zadal referát. Po dvojicích. A hádejte s kým jsme ho měla. Ano s Pansy. Bože asi se půjdu zabít.

Nakonec jsme se s Pansy domluvili že po celou dobu dělání projektu se budeme snažit se nevraždit pohledy a nenadávat si. Byl to pro mě těžký úkol ale budu se snažit i přesto že Pansy nenávidím snad nejvíc ze všech. I víc než Malfoye.

První schůzka proběhla celkem v klidu, řekli jsme si že bychom se k sobě mohli po dobu referátu chovat jako kámošky. Vadilo mi to, ale souhlasila jsem, protože jsem od ní mohla zjistit nějaký informace, které by se mohli v budoucnu hodit.

Jednu věc jsem ale nepochopila. Proč se předemnou hnedka začala zmiňovat o tom blonďatém blbečkovi?

Prý o mě furt mluví, někdy sice né moc hezky, ale i tak má mé jméno pořád v hubě. Tohle jsem nemohla jen tak nechat.

Jako kdybych ho přivolala, když jsem odcházela tak šel po chodbě asi po schůzce... no s Herm. Měl ten projekt s ní. Ach bože, bylo mi jí líto, dokonce ještě víc něž bylo líto mě samotné.

"hele Malfoyi, když si tak často bereš mé jméno do huby, tak se s ním radši zaduš" vykřikla jsem na něho a šlo vidět jak mu přejel mráz po zádech.

Pansy se na mě podívala pohledem alá 'děláš si ze mě srandu?' a já se na ní podívala jakože 'mu je to ukradený, buď v klidu' a odešla jsem za Herm do pokoje.

" Malfoy se o tobě zmiňoval" řekla. "ať jde už někam, abych se o něm náhodou někde nezmínila já"H(Hermiona) : "ptal se mě, proč si na něj taková a já řekla že nevím" J(já) : "on to moc dobře ví, ale neví s kým si sakra zahrává!" H: "Heat, uklidni se, vždyť je to Malfoy." J: "já vím."

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat