69.

1K 41 0
                                    

Nebyli tu už měsíc. O Lence nic nevím a o těch třech taktéž ne. Co když se jim něco stalo?

Bradavice se od té doby změnili. Bylo tu všechno přísnější. Taky už odešel Draco, takže jsem ho nemusela potkávat. Po čase se většina lidí dozvěděla že nejsem Lucy ale že to jsem já, Heather. Ale Draco to nevěděl, protože odešel ještě před tím než to vyplulo na povrch.

Věděla jsem že den ode dne se něco blíží. Něco zlého. Nevěděla jsem ale co.

Nevill nás všechny svolal a nikdo jsme nevěděli proč a jenom jsme netrpělivě čekali až se ukáže a řekne nám co chce.

Po chvíli už konečně vylezl. Nemohla jsme uvěřit svým očím. Za Nevillem vylezl Harry s Ronem, Hermionou a dokonce i Lenkou! Málem jsem je všechny radostí a štěstím umáčkla ve svém obětí.

Hledali poslední viteál, který byl tady na hradě. Nikdo však nevěděl kde by mohl být, ale Lenka na to kápla. Taktéž nikdo nevěděl, jak se Snape dozvěděl že Harry je zpátky.

Snape všechny svolal a my jakožto bývalá Brumbálova armáda jsme stáli za dveřmi a čekali jsme na Harryho povel.

"řekněte jim že jste ho zabil! Zradil jste svého přítele!" křičel Harry na Snapea, zatín co my stáli za ním s vytaženými hůlkami.

Prosfesor zmizel, jakmile se za Harryho postavila profesorka McGonagallová.

Peter i s rodiči zrovna přijeli. Věděli o tom. Moji změnu ignorovali, protože teď tady byla válka. Válka mezi dobrem a zlem.

Smrtijedi hlava co nehlava vraždili rodiny, děti, ženy a vše co jim padlo pod ruku.

Něco mi říkalo že mám jít do zapovězeného lesa a zachránit tím svoji rodinu i přátele. Šla jsem. Musela jsem to udělat pro dobro, a byla jsem naprosto připravená zemřít.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat