53.

1.1K 45 1
                                    

Bylo ráno a my se začali chystat do Prasinek. Já si vzala polovinu svého kapesného na šk. rok protože to všechno bude stát hodně peněz, ale jelikož jsem měla peněz dost a půlka z kapesného mi na to všechno bohatě stačila, tak mu to bylo vcelku jedno.

Dala jsem si na sebe černé džíny a k tomu červený svetr s černou bundou. Červenou a černou miluju. Ne jenom proto že červená je barva naší koleje ale proto, že ty dvě barvy se k sobě šíleně hodili a mě se neuvěřitelně moc líbili a tak jsem se rozhodla že červená a černá budou barvy 'mojí' miss.

Luna se rozhodla pro žlutou, černou a nebo zlatou. Žlutá i zlatá jsou taky pěkné barvy.

Když jsem měla koupený dárek pro Lunu a Draca tak jsme se s Lunou od ostatních oddělili abychom mohli koupit dárky pro ostatní naše kamarády a abychom si mohli koupit věci na miss tak aby o nich nevěděli.

Dokoupila jsem dárky pro Herm, Harryho, Rona, Olivera, Ginny a pro dvojčata a pak jsem koupila dárky i pro rodiče a pro bratra a nakonec jsem vytiskla i fotky které jsem měla ze svými přáteli abych jim je mohla každému přidat k dárku.

Nakonec jsme se s Lunou vydali do obchodu s elegantím oblečením. Bylo to tam nádherné. Od šatů, přes plavky, saka, sukně až po moderní kousky džínů a topů.

Do první kategorie jsem si vybrala černé roztrhané džíny s řetězem a k tomu černý rolák a červený top na něm. K tomu jsem si koupila červené sluneční brýle s černými skly a k tomu náhrdelník kde bylo napsané anglicky moje znamení aquarius.

Červených šatů tam bylo však plno. Bylo těžké si vybrat, ale nakonec jsem si vzala ty které byli až po zem a byli celé třpytivé. Byli opravdu nádherné. Boty jsem si k tomu nekupovala, protože jsem měla černé na podpatku již dávno koupené.

A teď plavky. Nejhorší část. Spodek byl celkem jednoduchý vybrat, protože jsem si nakonec vzala černý s vysokým pasem. Ale vrch byl o něco složitější. Nakonec jsem si vzala čistě červený vrch který byl vykrojený do trojúhelníku a mě perfektně pasoval.

Když jsme měli já i Luna vybráno, tak jsme šli všechno zaplatit. Bylo to poměrně levné, jelikož byli všude vánoční slevy, takže jsme to měli o polovinu levnější.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat