43.

1.2K 55 0
                                    

Ráno jsem se probudila, ale on už tady nebyl. Zvedla jsem se a podívala se na hodiny. Bylo šest.

Potichu jsem se proplížila do svého pokoje a naštěstí jsem nikoho nevzbudila a nikdo nic nepoznal. Do postele už jsem si lehnout nešla protože bych už stejně neusla.

Tak jsem si šla učesat svoje kudrnaté blonďaté vlasy a vyžehlila jsem si je. Pak jsem si svázala do nízkého ohonu a vyndala si pár pramínků. Oblékla jsem si uniformu a Herm mezi tím už vstala.

"jaktože jsi už vzhůru Hillová?"
"nemohla jsem spát Grangerová a teď mě omluv, jdu na snídani"
"dobře, tak zatím"
Mávla jsem na ni a odešla jsem.

Velká síň byla zatím poloprázdná, protože všichni ještě nejspíš spali. Jenže blonďatý kluk ze zmijozelu už seděl u jeho stolu a usmíval se na ni. Zamávala jsem mu a úsměv jsem mu oplatila.

Za chvíli došla Herm a až jsme posnídali tak jsme se šli nachystat na první hodinu, což byla obrana proti černé magii. Měli jsme ji se zmijozelem, takže tam byl i Draco.

Seděl hned za mnou, takže jsme si chvíli vykládali, než se do třídy přiřítil učitel a nezahájil hodinu.

V tom do třídy vtrhl žák, nejspíš byl mladší a začal křičet "pomoc!! V nebelvírské a havraspárské věži hoří!!"

Učitel vystřelil ze třídy aby šel pomoct dalším učitelům se zachraňováním a všichni nebelvírští se rozběhli hned za ním si zachránit své věci. Zmijozel šel za nimi, a jenom sledovali to co se děje.

Z havraspárské věže vyběhla Luna celá uřícená." Luno jsi v pořádku?" vrhla jsem se rovnou k ní "naprosto" řekla a snažila se popadnout dech.

Rozhodla jsem se jít pomoct učitelům zachraňovat ostatní žáky kteří byli ve svých kolejích protože měli první hodinu volno. "Draco! Postarej se o Lunu prosím, já jim jdu pomoct"
"ale Heat to je nebezpečné!" křikl za mnou ale já už jsem ho neposlouchala a bězěla jsem přímo do ohně který byl v nebelvírské věži.

Šla jsem do všech pokojů a někteří ještě spali tak jsem začala křičet že hoří. Všichni se zvedli a běželi pryč a pak si je následně přebrali učitelé.

Zamířila jsem do posledního pokoje kde byli malé prvačky a panikařili protože bylo v pokoji plno kouře.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat