Zase tu byl konec školního roku. Nic zajímavého se nedělo, kromě toho že moji tři kamarádi měli opět spoustu problému a já se jich musela zastávat. Taky jsem byla u babičky s Beth a doma s rodiči o víkendech.
Pansy a toho blonďáka jsem ignorovala. Občas jsem na ně hodila vražedný pohled a moc dobře jsem věděla že se semnou chtějí kamarádičkovat aby se mohli chlubit s tím že rozlomili moje 'kamenné' srdce. Ubožáci.
Prázdniny zase rychle utekli. Skoro celé jsem strávila s Beth, babičkou a rodiči s bratrem. Byli to super prázdniny. Jako všechny ostatní.
Tak jako každý rok jsme jeli vlakem, všichni spolu, teda i s Ginny.
Všechno probíhalo úplně stejně, prostě jako vždy. Na večeři me celou dobu pozoroval Malfoy. Vypadal vyspěleji, dokonce byl i hezčí protože si přestal gelovat ten jeho blonďatý smeták. A to jsem mu samozřejmě šla hned po večeři vytknout.
"tak co zmijozelská princezno, už sis přestal gelovat to tvoje blonďatý koště co máš na hlavě? Jo a jinak nečum na mě tak furt, nebo tě budu mít za šmíráka" zasmála jsem se a nečekala jsem na jeho rekci a odešla jsem pryč.
"jako vždy, nandala si mu to, teď konečně mu někdo vrací to co on dělá jiným a nevypadá že by se mu to líbilo" řekla Herm a já se na ni jenom usmála
"ale to jak se na tebe koukal.... Nepřišlo ti to divné? Koukalo na tebe víc lidí upřímně, protože ses hodně změnila. Ne povahově, ale vzhledově a taky... Postava" řekla Herm a já se zastavila u zrcadla
"máš pravdu. mám větší boky, prsa mi vyrostli a zadek... hm ten jsem měla dobrý vždycky" řekla jsem a obě dvě jsme se začali hlasitě smát i když jsme věděli že je to pravda.
"ale stejně, proč na mě tak všeci čumí-"
Najednou jsme uslyšeli jak si o mě povídají nějaké holky z Havraspáru "nevím jestli se Dracovi povede Heather dostat, ale vybral si dobře, je to fakt hezká holka ale jak říkám, lehký to mít nebude"
"takže pan blonďatý tupec se rozhodl se semnou teď kamarádičkovat. Haha, má fakt velký sebevědomí, ale mě bohužel nepřekoná" řekla jsem Herm a společně jsme odešli na kolej.
ČTEŠ
he is different.
RomantikCo když přijde do Bradavic dívka která nejen že změní celé dějiny čar a kouzel, ale i člověka, který z venku vypadá nezranitelně, ale co když tam někde hluboko uvnitř zranitelný je? Předem se omlouvám za chyby a za to že většina věcí, spíš skoro vše...