47.

1.1K 50 3
                                    

Oliver vzal do ruky plastovou flašku a roztočil ji. V tu chvíli jsem si vzpomněla jak jsme ji hráli u nás v koleji a já měla obejmout Draca a pak jsem musela políbit Harryho a Draco ho seřval. Doufala jsem že tady to nedopadne nijak špatně.

Flaška ukázala na Hermionu a někdo ji zadal úkol aby dala pusu Ronovi. Ron se začal červenat a uculovat se, zatímco Hermiona nasucho polkla a vypadala že chce utéct ale nemohla, protože by ji měli všichni za sraba.

Herm s Ronem se políbili a všichni začali tleskat a křičet.

Flaška se neustále točila a někteří lidé své úkoly odvážně plnili a někteří si raději něco vyslékli protože odmítali jakékoliv úkoly plnit. Na mě ještě nai jednou řada nepřišla za což jsem byla ráda.

Draco už se snad objal a políbil ze všema holkama z kruhu kromě mě, Herm, Luny a Ginny a vypadal že chce abych žárlila. Mě to bylo popravdě jedno, protože jsem moc dobře věděla že jediný kdo žárlí je on.

Z myšlenek mě vytrhl Oliverův hlas že je řada na mě a jestli chci pravdu nebo úkol. Řekla jsem znuděně že úkol. Úkol mi měl zadávat Nevill a Draco ho zpražil pohledem ale Nevillovi to bylo úplně jedno a z radostí řekl "já tebe a Olivera úplně zbožňuju když jste u sebe, takže si dejte pusu"

Udiveně jsem se podívala na Nevilla pak na Draca který začal zlostí rudnout a po té na Olivera který se na mě nejspíš díval už delší dobu. Chtěla jsem naštvat Draca, takže jsem se na Olivera sladce usmála, chytla ho za límec, přitáhla si ho k sobě a políbila ho.

Z jedné pusy se stalo líbání. Všichni tleskali, pískali, povzbuzovali nás, stoupali, jásali a tak dále. Když jsme se od sebe konečně odtrhli tak jsem se na Olivera stydlivě usmála a dala jsem si neposedný pramínek za ucho. Usmál se na mě a pak se začalo znovu hrát.

Dracovi jsem po tom nevěnovala ani jeden jediný pohled protože jsem moc dobře věděla že je naštvaný a zároveň smutný. Ale může si za to sám, snažil se mě vyprovokovat ale nakonec to dopadlo tak, že já vyprovokovala jeho.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat