Bylo pondělí. Já jsem si na sebe oblékla svůj hábit a po té jsem si šla vyžehlit svoje nově obarvené a ostřihné vlasy. Pak jsem se namalovala. Nebyla to jenom řasenka ale dala jsem si i hnědé lehce kouřové linky a zvýraznila jsem si obočí.
Pak jsme se s Herm vydali na snídani.
Dracův pohled:
navždy jsem ji ztratil. Jenom kvůli tomu že si nevidím do huby a do hlavy a pak jsem napsal to co jí Pansy dala. A ještě to s tím Brumbálem jsem to všechno úplně pohřbil. Musel jsem se tam ale vrátit. Rodiče nemají čas na domáci vzdělávání.Blaise stál naštěstí stále po mém boku i když mě ostatní nenáviděli za to že si mysleli že jsem zabil Brumbála. Byl jsem mu za to opravdu vděčnej a nevím co bych si bez něho počal.
Ráno jsme si sedli ke zmijozelskému stolu. Všichni kolem mě něco řešili ale já to vůbec nevnímal, protože jsem myslel jen na ni a na to co se bude dít až válka doopravdy začně.
"hej Draco, koukni, asi tady máme novou studentku" řekl mi a mrkl na mě.
Já se jen pootočil na hnědovlasou krátko střiženou dívku, které jsem bohužel neviděl do obličeje. Šla nejspíš vedle Hermiony a o něčem se bavili.
Sklopil jsem zpátky zrak a přestal jsme zase vnímat okolí.
Heather:
Všichni se na mě udiveně koukali, jako kdyby mě nepoznali a sem tak jsem někde slyšela jak se někdo ptá jestli nejsem nová. Tomu jsme se museli s Hermionou zasmát.Celý den probíhal jako normálně, člověk by málem zapomněl na to že novým ředitelem Bradavic je profesor Snape.
Večer mi Hermiona oznámila že musí jít s Harrym a Ronem hledat viteály aby zničili pána zla, ale pro mě je to zatím moc nebezpečné. Souhlasila jsem s tím že zústanu ve škole, protože jsem chtěla ještě aspoň chvíli žít:D.
Usínala jsem sama na pokoji. Ginny se ke mě měla přistěhovat až ráno.
Jakmile se Snape dozvěděl že Harry šel hledat viteály, začali po něm pátrat ale pak to vzdali a tak nakonec všem nařídil aby kdyby o něm něco věděli tak aby to řekli jinak budou potrestáni.
ČTEŠ
he is different.
RomanceCo když přijde do Bradavic dívka která nejen že změní celé dějiny čar a kouzel, ale i člověka, který z venku vypadá nezranitelně, ale co když tam někde hluboko uvnitř zranitelný je? Předem se omlouvám za chyby a za to že většina věcí, spíš skoro vše...