58.

1.1K 47 0
                                    

"Heather můžeš mi vysvětlit co si udělala s Malfoyem? Jak je možný že ten pitomec kolem mě jenom projde a nenadává mi, chvílemi vypadal že mě dokonce i chce pozdravit?"
Začala jančit Herm hned když došla do pokoje.

"od-od koho máš ty kvě- mě to bylo jasný." usmála se a rozhodla se to dále nerozebírat. Já se na ni jen jen usmála a začervenala jsem se. Po chvíli došla i Ginny s Lunou a už jsme šli všechny spát.

Bylo to oficiální. Nebo alespoň pro mě. Od včerejška chodím Dracem Malfoyem. Ano přesně tak, s tím kterého jsem dříve nenáviděla ale postupem času mi došlo že ho miluju. Divný co?

Přišlo mi jakobych ho změnila. Jako by se on měnil kvůli mě. To jsem ale nechtěla. Nebo za tu změnu můžu já, protože teď si z nikoho neutahuje a vypadá najednou tak mile.

Já byla ale pořád stejná. Sice jsem si našla více kamarádů než jsem dříve měla ale i tak tu bylo hodně lidí, které jsem neměla ráda. A tak jsem se furt tvářila a chovala stejně povýšeně, ale jenom k těm co si to zasloužili.

Většinou to bylo fakt málo lidí, protože ostatní mne měli rádi, od té události s vyhořením havraspárské a nebelvírské věže.

Co se týče Rona a Harryho, tak nic z toho neřešili, na Malfoye se mě neptali, normálně se semnou bavili i po tom co viděli že mi dal kytici a že jsme se bavili u mého pokoje. Holky to věděli, ale také se mě na to neptali a před klukama už vůbec ne.

Každopádně bych tyhle vánoční prázdniny a celkově vánoce označila jako zatím ty nejlepší v mém životě.

S Dracem jsem se přes prázdniny scházela, byl to vztah jako každý jiný, akorát jsme se snažili ho udržovat aspoň pro začátek v tajnosti.

Prázdniny utekli jako voda, a my jsme se opět vrátili k učení a taky k tomu že se bude konat 'miss'.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat