Den ode dne se ta trapná soutěž 'miss' blížila čím dál víc. Heather se v posledních dnech nikde nezdržovala a ani s nikým, dokonce ani s jejím novým klukem moc ne, protože byla ve stresu ze všeho toho učení a taky z blížící se soutěže.
Draco to chápal, za což jsem byla ráda. Náš vztah stále jen rozkvétal. Uplynul už měsíc od té doby co se společně dali dohromady a nic z toho stále neupadalo. Až teda teď, když toho mám až nad hlavu.
"Draco?"
"ano princezno?"
"dneska mám volno, můžeme spolu někam jít"
Draco radostně vypískl a první co navrhl byli Prasinky. Tam jsem nebyla už od vánoc, takže by to bylo fajn se tam zase ukázat.Domluvili jsme se kdy a kde se sejdeme.
"Heather?"
"ano bratránku?"
"no... chci se tě na to zeptat už hodně dlouho. Od té doby co jsme tě s Ronem viděli u tvého pokoje s Malfoyem tak mám takové ponětí že spolu něco máte, a taky to že si ho dala dohromady a konečně se chová o něco normálněji" uchechtl se Harry."no Harry... Vlastně ano. Jo to kvůli mě je teď takový. Chodíme spolu, už od vánoc, ale bála jsem se ti to říct. Promiň."
"hele Heather, jestli mi nevěříš, tak naše přátelství můžeme ukončit. Rodinu sice nezměním ale co už."
Tohle neřekl. Tohle nebyl on. Jen jsem se na něj zmateně podívala a už jsem chtěla něco říct. Ale on mě umlčel prstem a odešel.
Další problémy. Už jsem se cítila být tak šťastná ale on mi to prostě musel zkazit.
S Dracem jsme šli do prasinek, povídali jsme si, smáli se a tak dále.
Přišli jsme do hradu, do jeho pokoje. Přišla jsem k němu a políbila jsem ho. On mě začal líbat a já spolupracovala. Chtěl jsem ho. Chtěla jsem to. Ani nevím proč ale teď jsem po tom vyloženě toužila. I když to mělo být moje poprvé.
Začala jsem mu rozepínat jeho košili a on mi sundával tričko. Spadli jsme na postel a on najednou řekl "opravdu to chceš Heather?"
"že váháš, Draco" usmála jsem se a opět ho políbila.No a dál už si to asi dokážete představit....
ČTEŠ
he is different.
RomanceCo když přijde do Bradavic dívka která nejen že změní celé dějiny čar a kouzel, ale i člověka, který z venku vypadá nezranitelně, ale co když tam někde hluboko uvnitř zranitelný je? Předem se omlouvám za chyby a za to že většina věcí, spíš skoro vše...