50.

1.2K 49 0
                                    

Ráno jsem se probudila a koukala se do stěny. Znamenalo to, že chodím s Dracem? Nebo s Oliverem? Měla jsem to v tom zmatek, a hodlala jsem co nejdřív ukončit to co bylo mezi mnou Oliverem a říct mu že jsme jenom kamarádi.

Nechtěla jsem být s Oliverem. Ony byl sice super kluk, ale já milovala někoho jiného. A to Draca. Nevěděla jsem jak se to stalo a ani jsem to nechápala ale já Heather Hillová aka sestřenice Harryho Pottera se zamilovala do Draca Malfoye, jejího a Harryho nepřítele.

Z mých myšlenek mě probudil rozhovor mezi holkami. Zvedla jsme se a sedla jsem si na postel. "dobré ráno holky, co řešíte?"

"to že je nám hrozně špatně a že si skoro nic nepamatujeme" řekla Luna.
"jediný co si pamatuju bylo to že jsem si dala pusu s Ronem a.... že jsme se dali konečně dohromady" řekla Hermiona zamilovaně.

"páni, opravdu? Jsem za tebe strašně šťastná Herm, a co ty Luno a Nevill?"
Řekla jsem
"no já vlastně ani nevím..."
"aha..." řekla jsem smutně a šla jsem ji obejmout.

"a jinak co ty a Oliver? Nežárlí na vás Draco?" vyhrkla na mě Luna
"s Oliverem nic nemám, i když on si nejspíš myslí že jo a Draco... no já vlastně ani nevím. Bylo to.... Byl to divný večer"

"řekni mu to" ozvala se konečně Herm.
"co mu mám říct?" zeptala jsem se
"to že ho miluješ. A Oliverovi řekni že s ním chceš být jenom kamarádka zatím"
"kéž by to bylo tak jednoduché Hermi... Ale pokusím se."

Wooow už 50. Kapitola:'D mám takový pocit, že tenhle příběh není ještě ani v půlce, protože mě to hodně baví, ale pokusím se nějak urychlit to že se dají ti dva dohromady;) doufám že se zatím furt líbí
V.<3

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat