Next chapter's spoiler

51 6 0
                                    

နောင်နောင်

ရန်လေးရယ်...မင်းကတော့ ကိုယ့်ရဲ့ ခံစားချက်တွေကို မသိပါဘူး..မင်းကို ကိုယ်အရမ်းချစ်တာကိုမင်းသိရဲ့လား..မင်းဘာကြောင့်ကိုယ့်ကို အခွင့်အရေးမပေးတာလဲကွာ..

မင်းလေးရဲ့အနားမှာကိုယ်ရောက်နေတဲ့အချိန် ကိုယ့်ရဲ့ ရင်ခုန်သံတွေဘယ်လိုမှ ထိန်းချုပ်လို့မရဘူးဆိုတာကိုရောမင်းလေးသိရဲ့လား..

ကိုယ်လေ..မင်းလေးနဲ့ ဝေးသွားမှာကြောက်လို့ မင်းကို ကိုယ့်ရင်ခွင်ထဲမှာထည့်ပြီး ဖက်ထားချင်တယ်ကွာ..

ကိုယ်ကြိုးစားပြီးတော့ ကိုယ့်ရဲ့ခံစားချက်တွေကို မျိုသိပ်ခဲ့ပါတယ်..ဒါပေမယ့် နောက်တစ်ခါ ထပ်ပြီးမျိုသိပ်နိုင်ပါဦးမလားဆိုတာတော့ ကိုယ်မစဉ်းစားတတ်ဘူး ရန်လေး..
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
ရန်လေး

နောင်နောင်..မင်းနဲ့ငါနဲ့က ဘယ်လိုမှ မဖြစ်နိုင်ဘူးဆိုတာ မင်းလည်းသိရဲ့သားနဲ့..အခုမင်းငါ့အပေါ်ရင်ခုန်တယ်ဆိုတာကလည်း မင်းက ငါနဲ့အနေနီးလို့ပါကွာ
နောက်ကျရင် နေသားကျသွားမှာပါ...

နောင်နောင်ရယ်..မင်းမသိတာတစ်ခုကတော့..မင်းကိုလည်း ငါချစ်ပါတယ်...ဒါပေမဲ့ကွာ ငါ့ကြောင့်နဲ့တော့ မင်းရဲ့ အနာဂါတ် ခရီးလမ်းကို မပျက်စေချင်ဘူးကွာ..

တချိန်ချိန်မှာတော့ ငါ့ရဲ့စေတနာကို နောင်နောင်..မင်းနားလည်နိုင်မှာပါကွာ...ဘာတွေဘဲဖြစ်နေပါစေ..မင်းဘက်မှာငါအမြဲတမ်းရှိနေမယ်နော်..ကိုကို

⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
Author's note

ကဲ..သူတို့ နှစ်ဦးကော ရှေ့ဆက်ပြီးဘာတွေဆက်ဖြစ်မလဲဆိုတာကိုတော့ next chapter ရောက်ရင် ဘာကြောင့်..ဘယ်လိုတွေဖြစ်ရတာလဲဆိုတာ သိရတော့မှာပါ..ဒါ့ကြောင့်..​ဆက်ဆက် စောင့်နေပါနော်...
❤️❤️❤️❤️🥰🥰
Zawgyi

ေနာင္ေနာင္

ရန္ေလးရယ္...မင္းကေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြကို မသိပါဘူး..မင္းကို ကိုယ္အရမ္းခ်စ္တာကိုမင္းသိရဲ႕လား..မင္းဘာေၾကာင့္ကိုယ့္ကို အခြင့္အေရးမေပးတာလဲကြာ..

မင္းေလးရဲ႕အနားမွာကိုယ္ေရာက္ေနတဲ့အခ်ိန္ ကိုယ့္ရဲ႕ ရင္ခုန္သံေတြဘယ္လိုမွ ထိန္းခ်ဳပ္လို႔မရဘူးဆိုတာကိုေရာမင္းေလးသိရဲ႕လား..

ကိုယ္ေလ..မင္းေလးနဲ႔ ေဝးသြားမွာေၾကာက္လို႔ မင္းကို ကိုယ့္ရင္ခြင္ထဲမွာထည့္ၿပီး ဖက္ထားခ်င္တယ္ကြာ..

ကိုယ္ႀကိဳးစားၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကို မ်ိဳသိပ္ခဲ့ပါတယ္..ဒါေပမယ့္ ေနာက္တစ္ခါ ထပ္ၿပီးမ်ိဳသိပ္ႏိုင္ပါဦးမလားဆိုတာေတာ့ ကိုယ္မစဥ္းစားတတ္ဘူး ရန္ေလး..
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
ရန္ေလး

ေနာင္ေနာင္..မင္းနဲ႔ငါနဲ႔က ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ မင္းလည္းသိရဲ႕သားနဲ႔..အခုမင္းငါ့အေပၚရင္ခုန္တယ္ဆိုတာကလည္း မင္းက ငါနဲ႔အေနနီးလို႔ပါကြာ
ေနာက္က်ရင္ ေနသားက်သြားမွာပါ...

ေနာင္ေနာင္ရယ္..မင္းမသိတာတစ္ခုကေတာ့..မင္းကိုလည္း ငါခ်စ္ပါတယ္...ဒါေပမဲ့ကြာ ငါ့ေၾကာင့္နဲ႔ေတာ့ မင္းရဲ႕ အနာဂါတ္ ခရီးလမ္းကို မပ်က္ေစခ်င္ဘူးကြာ..

တခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ ငါ့ရဲ႕ေစတနာကို ေနာင္ေနာင္..မင္းနားလည္ႏိုင္မွာပါကြာ...ဘာေတြဘဲျဖစ္ေနပါေစ..မင္းဘက္မွာငါအၿမဲတမ္းရွိေနမယ္ေနာ္..ကိုကို

⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
Author's note

ကဲ..သူတို႔ ႏွစ္ဦးေကာ ေရွ႕ဆက္ၿပီးဘာေတြဆက္ျဖစ္မလဲဆိုတာကိုေတာ့ next chapter ေရာက္ရင္ ဘာေၾကာင့္..ဘယ္လိုေတြျဖစ္ရတာလဲဆိုတာ သိရေတာ့မွာပါ..ဒါ့ေၾကာင့္..​ဆက္ဆက္ ေစာင့္ေနပါေနာ္...
❤️❤️❤️❤️🥰🥰

Pieces of broken glass(ဖန်ကွဲစများ)Where stories live. Discover now