1

222 11 0
                                    

Juliette wracała do domu w dosyć dobrym humorze, ba ona była najszczęśliwszą dziewczyną na świecie! Dzisiaj chłopak, który jej się podobał powiedział, że on ją bardzo lubi! Zwłaszcza, że miał inną dziewczynę, którą rzucił dla Niej! A nie była popularna w szkole. W zasadzie traktowano ją jak przepychadło. Ach... Nie obchodziło ją nawet to, że dziewczyna którą wcześniej rzucił jej chłopak śledziła ją i wysłała jej mordercze spojrzenia. Teraz nic do Niej nie docierało. Uważała, że Ten świat mógłby się składać tylko z niej i jego. Kiedy wróciła do domu nie zareagowała na wołanie swojej mamy. Po prostu położyła się na łóżku. Nie mogła w to uwierzyć. Leżała tak z dobre pół godziny. Potem weszła do niej mama.

Mama: July?

Juliette: tak mamo?

Mama: och jesteś! Dzwoniła twoja wychowawczyni i powiedziała, że ostatnio ciągle chodzisz przygnębiona. Wszystko okej.

July: no oczywiście

Mama: A i jeszcze jedno pytanie. Dlaczego dzisiaj wróciłaś do domu taka uradowana? Znalazłaś wreszcie przyjaciół?

July: Nie.

Mama: Okej, tylko zejdź na kolację.

July: A za ile jest?

Mama: Teraz

Kiedy wyszła, mama ogarnęłam pokój. Polegało to na tym, że wszystko co było na podłodze wepchnęła pod łóżko i zeszła na kolację. Teraz już nie byłam taka zadowolona, ponieważ myślała nad Kinją. To była dziewczyna którą rzucił mój nowy chłopak, a Ona nie tylko była wściekła ona tak patrzyła jakby chciała się zemścić! Nie wiedziała tego na pewno, ale tak myślała. Przez pół nocy nie mogła zasnąć. Ciągle mi się wydawało się, że ktoś mnie obserwuje.

___________________________________________________
W następnym rozdziale będzie już o wampirach:)

Wampirza Zemsta- Bitwa o wszystkoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz