Nie ma bowiem słowa, które pocieszyłoby faceta zrozpaczonego po stracie ukochanej.
Guillaume Musso - Papierowa dziewczyna
Neji i Kō doszli do bramy głównej, gdzie czekali na nich Kiba i Shino. Inuzuka pomachał dłonią. Akamaru szczeknął głośno i zamerdał ogonem.
– Dobrze, że jesteście chwilę wcześniej – powiedział Kiba. – Czeka nas długa podróż. Najpierw wybierzemy się do Takigakure, a potem do Kusagakure.
– Mieliśmy podróżować do jednej wioski – zauważył Kō. – Tak powiedziała Hokage–sama.
– Tsunade–sama powiedziała też, że to misja tylko dla mnie, Shino i Neji'ego – wycedził Kiba. – Jeśli jesteś tutaj dla Hokage a nie dla Hinaty, to nam nie pomagasz.
– Jak śmiesz tak mówić – odpowiedział Kō. – Opiekowałem się panienką Hinatą, odkąd ta skończyła trzy lata.
Aburame przytrzymał Kibę, który już rwał się do rozpoczęcia kłótni.
– Doceniamy, że do nas dołączyłeś, jednak zależy nam, aby przeszukać jak największą ilość małych wiosek, w których jeszcze nie było klanu Hyūga – wytłumaczył spokojnie Shino.
– Rozpocznijmy już naszą wyprawę. Jak powiedział Kiba, czeka nas długa podróż. Porozmawiamy w drodze – mruknął Neji. – A i Kiba, pamiętaj, że Hinata znaczyła dużo dla nas wszystkich – podkreślił.
*
– Gdzie są Itachi i Deidara? – pytała Hinata.
– Nie wiem właśnie – odpowiedziała Fū, nerwowo drapiąc się pod nosem. – Poczytamy książki? A i mamy nowy raport od Hidana i Sasoriego – mówiła szybko.
– Sprawdzę Byakuganem, może zobaczę ich w Wiosce. – Uśmiechnęła się i aktywowała swoje kekkei genkai.
– Hidan pisze, że w Wiosce Dźwięku nie ma już shinobi z Kumogakure. A Sasori poluje na jednoogoniastego z tą nową dziewczyną... Chyba miała na imię Akumu. – Fū spanikowała, pociągnęła Hinatę za rękę i zaprowadziła do stołu. – Może jesteś głodna?
– Nie, dziękuję – odpowiedziała Hinata. – Po prostu chcę znaleźć Itachiego. Powinien odpoczywać. Jeśli poszedł na spacer z Deidarą, to.... – Hinata spochmurniała.
– Eh, nie umiem kłamać! Hi–na–ta–chaaaaan! – krzyknęła żałośnie. – Twoja rodzina jest w Wiosce!
– Słucham? – spytała Hinata. – Moja rodzina? – Oczy dziewczyny wyrażały smutek.
– Tak! Deidara zauważył kogoś z białymi oczami! Przeszukiwał lasy przed Wioską Wodospadu i znalazł jakiegoś Hyūgę. Itachi poszedł za nim, nie wiem, po co... – urwała. – Ale kazali mi cię tutaj przetrzymać.
Z Fū zeszło całe napięcie.
– Itachi jest w złym stanie. Dlaczego cię tutaj zostawił, a sam poszedł? – spytała zatroskana.
– Marudził coś, że jest ode mnie silniejszy, nawet gdy ledwo widzi, a to nie prawda przecież! – Założyła ręce na biodrach i uniosła brodę do góry.
– Chcą z nimi walczyć? – spytała cicho Hinata. – Muszę ich powstrzymać.
Hinata zerwała się z nóg i zaczęła biec przed siebie. Wyszła z kryjówki, a Fū poleciała za nią. Hinata miała nadzieję, że zdąży na czas. Jej Byakugan nie widział jeszcze granicy Wioski Wodospadu. Liczyła, że szybko ich znajdzie.
CZYTASZ
Przeniewierca - ItaHina, Hinata w Akatsuki
FanfictionHinata dostaje tajemniczą wiadomość w zwoju, która zasiewa w niej ziarno zwątpienia o tym, co się dzieje w Wiosce. Po prawie trzech latach Hinata otrzymuje więcej informacji od samego członka Akatsuki - organizacji, która pragnie zebrać demony, aby...