47
Çözülse işim ne burada. Öğüt vereceksin. Onlara karnım tok. Öğütlerle ve umut etmekle de sorun çözülmüyor. Bıktım. Yaşamaktan acı çekmekten bıktım. Aynı şeylerden bıktım.
Bana verdiğiniz her şey için size çok teşekkür ederim. Gerçekten mutlu oldum sizlerle. Bize ilk kez geldiğiniz gün özellikle. Şimdi atlamam lazım. Size hayatta başarılar. Bu işi sürdürmenin anlamı yok.
Dur. Daha ben son sözlerimi söylemedim.
Haklısın. Söyle bakalım.
İyi. İntihar et ve bizi üzüp git. Annen..baban. abin..ablan ne olacak. Şurada güzel ve mutlu bir zaman geçirelim diye sizi çağırdım. Seni intihar edeceksin. Sizi çağırdığım için pişman olup kendimi suçlayacağım. Bu yanlışlığı en azından evinde yapsaydın ya, bizi niye suç ortağı yapıyorsun. Bizim suçumuz ne. Madem intihar edeceksin. İn aşağı. Başka apartmana çık oradan atla. Bizi bulaştırma. Herkes bizi suçlayacak. Ailen bizi suçlayacak. Abin gelip yakama yapışacak. Belki de beni öldürmek isteyecek, öldürecek. Herkez bizi suçlayacak. İçtiğimizi seni de yoldan çıkardığımızı filan..bu işten yakanı kolay kurtaracaksın. Ya biz..ya ardında bıraktığın diğer şeyler..bak sana yemin ediyorm eğer inhitardan cayarsan senin küçük heykelciklerini üretip millete satarız. Hatta cüklerini daha yüce yaparız..
Güldü deli deli.
Hani bir ara aytenle poğaça yapıp satacaksınız ya. Heykelleri ayten minik heykeller olarak yapar...pastadan...kocaman cükleri olur...çılgın partiler yapar bazıları ve bazıları çılgın olmasa da matrak şeyleri çok sever....çılgın şakaları...doğum günü pastaları..cükleri kocaman...ya bunları millete yedirebiliriz. Bayıla bayıla yerler...
Aynur deli gibi gülüyordu. Ayten de...
Ya inek biçimli pasta yapıp kasaba halkına yedirdiklerini gördüm...düşünsene...çocuk askere gidecek...kutlama yapılır...binlerce aile gece kutlama yapar ve onları uğurlar...erkekler kendi aralarında eğlenir..düşün. hayal et...ayen hep böyle der...çok da güzel der...biz koca memeli, koca kalçalı pastandan kızlar yapsak...ya bir düşün...jartiyerli bir kız...elinde kırbaç...deri kıyafetler var üstünde..altonda avuç içi kadar iç çamaşırı filan..peki gencin arkadaşları böyle bir pasta alıp onu belki de son kez eğlendirmek isteseler...nerden başlar pastayı yemeye..jartiyere dalar önce herhalde...çatal bıçak kullanmadan...ki gülmekten yıkılmazlar mı... hep proje üretirsin...al sana müthiş bir proje... tamam..siz üretirsiniz..kimliklerinizi gizlerim...ben satış yaparım..sanki kadın pazarlıyoruz ya..bu da onun gibi bir şey değil mi...derler kesin...
Daha çok gülmeye başladılar.
Yasal olarak herhalde sorun çıkmaz. Pasta bu. Ama polis evlerimizi basıp bizi içeri alırsa şaşırmayız herhalde.
Ama gençlerin ahlakını terbiyesini bozuyorsunuz din düşmanlığı yapıyorsunuz...filan da derler kesin...gençleri yozlaşıp aile ve ülke değerlerinden uzaklaştırmak...ahlaksızlık isyannına teşvik...ne bilim...tonla suçlamayla kendimizi hapiste bulabiliriz...ama bakın insan hakları mahkemesine gideriz... dünya pastacılık tarihini yerinden oynatabiliriz...çılgın fikirler projeler her zaman değerlidir. Bu yolla zengi olabiliriz... tatil yörelerinde turistik mekanlarda çılgınlığa ihtiyaç var, barlar, gece kulpleri...yüksek sosyetenin çılgınlık gereksinimi var..bak daha geniş çaıyla düşünelim...dindarlara o pastaları hayatta yediremeyiz bizi gebertirler ayrıca. Ama biz zekamızı kullanıp onlara uygun pastalar üretebiliriz. Mesela ceneti tasvir eden pastayı yemezler mi? Bakayım şu cennetin tadına demez mi adam. O cenntet pastasını alı hediye olarak dostlarına götürmek istemezmi...götürür elbette....hacca gidip gelenler hurma, takke, zemzem suyu gibi şeyler getirir dostlara hediye etmek için, peki pasta getiren var mı...yok. Orada bir açık var...cehennemi tasvir eden pastalar da yaparız...o pataları da alır dindarlar. Sevmedikleri, çok eleştiredikleri, nefret ettikleri ya da onları ezenlere yedirmek ya da suratlarına yapıştırmak için...ki onların nefretleri de büyüktür...atestleri yakıp kül etmek isterler...ettiler zaten..bizim slogan da şu olur, suratlara ya da ağza layık pas₺alar..şiddete karşıyız ama şakaya hazırız. Şakayla eleştirmeye...kredi karına bilmem kaç taksik...balya balkya para kazanırız inanın... işi daha genişletiriz. Tarihn en önemli resimlerini pastadan yaparız mesela...böylece dümnya çapında pastacılar oluruz...
Aynur dengesini kaybetti, gülmektn nerdeyse aşağı düşüyordu, öne attı kendini. Ayten hemen üstüne yapıştı.
Deli. Manyak. Aptal. Geri zekalı.
Boğazına sarıldı.
Aynur gülüyordu.
Yapmayacaktım. Bir an yapacaktım sanki.
Aytenin onun üstünden aldım.
Aynur eğer düşseydin aşağı. Ağaç evin ne olacaktı.
Orayı seviyorm. Orayı çok seviyorum. Orası benim dünyam
Ağlamaya başladı.
Ağlayarak dedi ki: (sümüğü göz yaşına karışıyordu)
Tamam. Çılgın pastalar üretip dünya çapında adımızı duyuralım.
Kızım sen delirdin mi...salladım onları...
Ben de şakasına dedim.
Haydin eve. Hasta ettin beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ KIZ BİR ERKEK
Teen FictionLiseyi bitirmiştir gençler. Seher, Aynur ve İsa. Seher köyde yaşamaktadır. İsa şehir merkezinde yaşamaktadır. Bu gençlerden hiçbiri üniversite sınavını kazanamamıştır, hepsinin psikolojisi bozuktur. İsa adlı genç adam babasının; "iş bul çalış" bask...